Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:123353
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.03.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Par uzņēmumu    3
2.  Profails    4
2.1.  Logotips    4
2.1.1.  Logotipa variācija    5
2.2.  MÁDARA iepakojums    5
2.3.  MÁDARA veikalu dizains    6
2.4.  Krāsu asociatīva un psiholoģiskā nozīme    6
3.  Nobeigums    8
Extract

3. Nobeigums
Mūsdienās tirdzniecības centri un veikali ir pārpildīti ar visdažādākā lieluma un izskata produkcijām, tāpēc ir ļoti svarīgi panākt to, ka produkts nepazudīs starp konkurentu piedāvātajiem skaistumkopšanas līdzekļiem.
MÁDARA tas ir ļoti veiksmīgi izdevies, sasaistot gan korporatīvo, gan iepakojumu dizainu, nepazaudējot uzņēmuma filozofiju, kas ir ļoti veiksmīgi piemeklēts, ieviešot 2008. gadā, jaunu produkciju tirgū.
Paskatoties uz kādu no MÁDARA produktiem, potenciālam patērētājam uzreiz ir skaidrs, ka šī produkcija nav parasta ķīmija, kura iegūta no naftas pārstrādes produktiem.
Pēc manām domām, MÁDARA drīz visā pasaulē būs pieejama un atzīta, kā viena no labākajām eko kosmētikas produkcijām.
Cilvēki ar vien vairāk sāk domāt zaļāk, pievēršas visam veselīgajam ne tikai produktu, bet arī kosmētisko līdzekļu ziņā. Cilvēki cenšas atgriezties tuvāk dabai. Sintētikas un ķīmijas periods drīz būs tālā pagātnē.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register