Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:165073
 
Evaluation:
Published: 27.04.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma dibināšanas juridiskā forma, nosaukums, uzņēmējdarbības forma un darbības veidi    3
1.1.  Uzņēmuma darbības nozares dzīves cikls    3
1.2.  Uzņēmuma dibināšanas tiesiskie un organizatoriskie motīvi    3
1.3.  Uzņēmējdarbības vide    4
1.3.1.  Uzņēmumu netieši ietekmējošā ārējā vide    4
1.3.2.  Uzņēmumu tieši ietekmējošā arējā vide    5
1.4.  Uzņēmējdarbības veidi    5
1.5.  Uzņēmuma mārketinga stratēģijas    6
1.5.1.  Produkta dzīves cikla koncepcija    7
1.5.2.  Prognozēšana    8
1.5.3.  Tirgus segmenta noteikšana    8
2.  Produkcija, pakalpojumi    9
2.1.  Piedāvātās preces, saistītie pakalpojumi    9
3.  Līdzekļi un to struktūra    11
3.1.  Finansēšanas avoti    11
4.  Grāmatvedības politika    12
4.1.  Grāmatvedības uzskaitē pielietojamās metodes    12
4.2.  Kontu plāns    12
4.3.  Attaisnojošo dokumentu veidi    13
5.  Nodokļi    14
5.1.  Uzņēmuma ienākuma nodoklis    14
5.2.  Iedzīvotāju ienākuma nodoklis    14
5.3.  Valsts obligātās apdrošināšanas obligātās iemaksas    14
5.4.  Pievienotās vērtības nodoklis    15
5.5.  Pārējie nodokļi    15
6.  Uzņēmējdarbības vide    16
6.1  Uzņēmuma iekšējā vide    16
6.1.1.  Uzņēmuma misija    16
6.1.2.  Uzņēmuma mērķi    16
6.1.3.  Uzņēmuma vērtības    16
6.1.4.  Uzņēmuma īstermiņa stratēģija (2003.gadam)    17
6.1.5.  Ilgtermiņa stratēģija    17
6.1.6.  Organizācijas struktūra    17
6.1.7.  Tehnoloģijas    20
6.1.8.  Organizācijas kultūra    20
6.2.  Uzņēmuma ārējā vide    21
6.2.1.  Uzņēmuma klienti    21
6.2.2.  Konkurenti    23
6.2.3.  Piegādātāji    23
7.  Personāls    25
7.1.  Personāla sastāvs    25
7.2.  Izaugsmes iespējas    25
7.3.  Kvalifikācijas celšanas iespējas    25
7.4.  Atalgojums    26
8.  Uzņēmuma konkurētspēja    27
8.1  Zemu izmaksu stratēģija    27
8.2.  Diferencēšanas stratēģija    27
8.3.  Fokusēšanās stratēģija    28
9.  Uzņēmuma vadības grāmatvedība    30
10.  Finanšu analīze    31
10.1.  Gada pārskata sastādīšanas un apstiprināšanas principi    31
10.2.  Finansu pārskata sastāvdaļas    31
10.2.1.  Bilance    31
10.2.2.  Peļņas un zaudējumu aprēķins    32
10.2.3.  Pašu kapitāla izmaiņu pārskats    33
10.2.4.  Naudas plūsmas pārskats    33
10.2.5.  Pielikumi    34
10.2.6.  Vadības ziņojums    34
10.2.7.  Pamatlīdzekļu nolietojuma aprēķina kopsavilkums uzņēmumā    34
10.2.8.  Ilgtermiņa ieguldījumu kustības pārskats    34
10.3.  Auditora slēdziens    34
10.4.  Gada pārskata galvenie finanšu rādītāji    35
10.5.  Finanšu analīze    36
10.5.1.  Rentabilitāte    36
10.5.2.  Likviditāte    37
10.5.3.  Aprites rādītāji    38
10.5.4.  Saistību analīze    39
10.6.  Finanšu analīzes kopsavilkums    40
Extract

Uzņēmuma darbības nozares dzīves cikls.
Tirdzniecība ar pasta starpniecību Latvijas tirgū ir ienākusi salīdzinoši nesen. Tās pirmsākumi meklējami ap 1985. gadu, kad parādījās pirmie piedāvājumi iegādāties preces vadoties pēc reklāmas televīzijā. Katalogu piedāvājumi ienāca Latvijā tikai deviņdesmito gadu beigās un varētu teikt, ka „Mājas Anttila” bija viens no pirmajiem piedāvātajiem katalogiem. Līdz ar to var secināt, ka šī nozare patlaban ir vēl tikai augšanas stadijā, jo vēl joprojām ir tikai nedaudzi šī tirgus segmenta dalībnieki, kuri aktīvi attīsta savu uzņēmējdarbību un cenšas nostabilizēt savas tirgus pozīcijas.
1.2 Uzņēmuma dibināšanas tiesiskie un organizatoriskie motīvi.
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Antti”, dibināta 1998.g. 10. martā
Sabiedrības juridiskā adrese: Jersikas 12/14, Rīga, LV-1003, Latvijas Republika.
Sabiedrības faktiskā adrese sakrīt ar tās juridisko adresi.
Sabiedrības pamatdarbības forma ir starpniecība tirdzniecībā ar pasta starpniecību.
Dibinātāji: Fiziskā persona
“Dibinātājs” izveido Pamatkapitāla fondu LVL 2000,00 (divi tūkstoši) apmērā. Pamatkapitāla fonds sastāv no 2000 (divi tūkstoši) daļām. Katras daļas vērtība Ls 1,00 (viens).
. SIA “Antti” saimnieciskā darbība pēc būtības ir tikai viena pakalpojuma sniegšana vienam konkrētam klientam – Somijas Anttila OY. Ir ļoti grūti noformulēt uzņēmuma statusu šeit, jo tas ir dibināts nesaistīti, ne ar Igaunijas Anttilu, ne arī ar Somiju. Nevar to nosaukt arī par franšīzes izmantošanu, jo uzņēmums pats neražo, neimportē, kā arī neveic tirdzniecību. Tas pēc savas būtības apkalpo Somijas Anttila OY klientus, pieņemot šeit pasūtījumus. Somijas Anttila Oy, paplašinot savu tirgu un ienākot Latvijā, vēlējās izveidot citādu sadarbības modeli, nevis izveidot šeit meitas uzņēmumu. Tādēļ tika nodibināts šāds uzņēmums, kas ir apņēmies darboties saskaņā ar Somijas valdes rīkojumiem. Latvijā neviena no amatpersonām, kā arī uzņēmuma īpašnieks nav tiesīgs vienpersoniski pieņemt lēmumus, kas saistīti ar uzņēmuma darbību vai stratēģiju. Neskatoties uz to, nevar par šo uzņēmumu runāt, kā par neatkarīgu organizāciju, jo viss ir saistīts ar Somiju un Igauniju. Līdz ar to turpmākajās nodaļās apskatīšu uzņēmumu no kopēja viedokļa: kā šo biznesu šeit Latvijā ietekmē konkurenti, likumdošana, kas neietekmē atsevišķi uzņēmumu SIA „Antti”, bet gan visu shēmu kopā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register