Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:127994
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Ar tirgus pozicionēšanu saprot produkta vietas iekarošanu pircēju domās attiecībā pret konkurentiem. Būtībā pozicionēšana ir veids, kā uzņēmums var runāt ar savu mērķtirgu.
Kompānijām ir svarīgi meklēt un radīt tādus tirgus apstākļus, kuros kompānijas stiprās puses parādīsies vislabākajā gaismā.
Parasti patērētāji izvēles tās preces vai pakalpojumus, kuriem, pēc viņu domām, piemīt vislielākā vērtība. Tāpēc, lai iekarotu un noturētu patērētājus, kompānijai ir nepieciešams kārtīgāk nekā konkurentiem izprast patērētāju vajadzības. Pozīcijas tirgū nevar iegūt ar tukšiem solījumiem. Tāpēc kompānijai ir jāpozicionē savs produkts piedāvājot vēl augstāku kvalitāti vai vēl lielāku pakalpojumu apjomu, tomēr beigu beigās kompānijai šī kvalitāte un pakalpojumi būs arī jānodrošina.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1343161
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register