Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:142717
 
Evaluation:
Published: 26.01.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Uzņēmējdarbības mērķi:
1.Nodrošināt izdzīvošanu tirgū parasti izvirza tad, ja krasi mainās pieprasījums vai ir radusies spēcīga konkurence, vai arī ražošana sasniegusi pakāpi, kad tirgū praktiski ir preču pārpilnība. Jānosaka zema produktu cena.
2.Citos apstākļos uzņēmums var noteikt cenu, kas nodrošinātu peļņas palielināšanos.
3.Dažreiz uzņēmumi cenšas ieņemt vadošo vietu tirgū, pazeminot izmaksas un ilgstoši gūstot augstu peļņu. Stabilu stāvokli tirgū tie nodrošina ar iespējami zemām cenām.
4.Ja uzņēmuma mērķis ir ieņemt pirmo vietu preču kvalitātes ziņā, tad parasti nosaka samērā augstas cenas.
Tātad, uzņēmuma mērķis ietekmē cenu veidošanu.
Uzņēmuma izmaksas ietekmē uz cenām.
Pastāvīgās izmaksas (fixed cost – FC) ir izmaksas, kas nemainās, mainoties (palielinoties vai samazinoties) produkta ražošanas apjomam vai realizācijai.
Vidējās pastāvīgās izmaksas (AFC) uz produkta vienību aprēķina, dalot pastāvīgo izmaksu summu ar saražoto (realizēto) produkta daudzumu.
Mainīgās izmaksas (variable cost – VC) mainās līdz ar produkta ražošanas apjoma vai realizācijas palielināšanos (samazināšanos).…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register