Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:161729
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Stratēģiskās plānošanas process    4
2.  Personālvadība    6
2.1.  Darba tiesiskās attiecības    7
3.  Pakalpojumu sniegšanas darba organizācija    10
3.1.  Informatīvā sistēma    11
3.2.  Kvalitātes vadības sistēma    11
4.  Mārketinga vadīšanas process    12
4.1.  Mārketinga vide    12
4.2.  Mārketinga stratēģija    16
5.  Komercdarbības likumdošana un pamatprincipu ievērošana    17
6.  Secinājumi    18
  Izmantotās literatūras avoti    19
Extract

Uzņēmums, kurā nostiprināju augstskolā gūtās teorētiskās zināšanas praksē, ir AS „Hansabanka”. AS „Hansabanka” ir viena no vadošajām un modernākajām finanšu institūcijām, komercbankām Latvijā. AS „Hansabanka” ir Hansabankas Grupas uzņēmumu dalībniece. AS „Hansabanka” ir ne tikai mana prakses vieta, bet arī mana oficiālā darba vieta, kur mans amats ir klientu apkalpošanas speciālists. Uzņēmumu izvēlējos tādēļ, kas tas ir strauji augošs, perspektīvs un moderns, atvērts jauniem un mērķtiecīgiem, vērstiem uz izaugsmi jauniešiem.
Uzņēmuma sniegtie pakalpojumi ir specifiski, tāpēc informācija man nebija pieejama pilnībā.
Veidojot atskaiti, visvairāk tika izmantoti bankas iekšējie normatīvie dokumenti, uzņēmuma 2006. gada finanšu pārskats, kā arī Latvijas Republikas likumi.
1.Stratēģiskās plānošanas process
A/S Hansabanka stratēģija netiek noteikta tikai vadības līmenī. Izstrādājot stratēģiju, banka balstās uz atziņām par to, kādā veidā esošās struktūras ietvaros var sasniegt vislabākos rezultātus, – kurām jomām nepieciešams pievērst vislielāko uzmanību, kādi jautājumi ir īpaši nozīmīgi utt. Uzskatāmi šo procesu var aprakstīt kā līkni, kas sākas augšējā līmenī, iziet cauri zemākajiem līmeņiem un tad atkal atgriežas augšējā līmenī.
Kvalitāte, inovitāte, vitalitāte, godprātīgums. Šīs vērtības kā savējās Hansabanka ir nosaukusi jau krietnu laiku atpakaļ un es domāju, ka lielākā daļa mūsu klientu un lielākā daļa Latvijas iedzīvotāju arī vēlas šīs vērtības saukt par savējām. Taču jautājums ir, kā tās rādīt un īstenot savā darbībā? Bankas gadījumā tas ir krietni sarežģītāk nekā vienā ražošanas uzņēmumā, kur var uzlabot produktu, iepakot to un tas arī reprezentē šīs vērtības.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register