Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:211824
 
Evaluation:
Published: 02.04.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Extract

Tirgvedības komunikācijas ir spēks, kurš virza uzņēmumu, jo komunikācijas idejas interpretācija, atgriezeniskās informācijas sniegšana ir tas, kas ļauj uzņēmumam pieņemt jaunus komunikāciju lēmumus atbilstoši tirgus dalībnieku prasībām. Tirgvedības komunikāciju attīstīšana nodrošina uzņēmuma tirgvedības un līdz ar to arī paša uzņēmuma pastāvēšanu un dinamisku attīstību.
Reklāmas būtība
Reklāma ir komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību.
Reklāma kā ziņojumu izplatīšanas paņēmiens pasaule ir pazīstama jau sen. To izmanto, lai veidolu uzņēmuma imidžu, nostiprinātu cilvēku nostāju par noteiktu produkta cenu; izplatītu informāciju par produktu pārdošanu; propagandētu noteiktas idejas u.tml.
Reklāmai pastāv trīs veidi: informatīvā, pārliecinošā un atgādinošā. Katrs reklāmas veids ir atkarīgs no tā, kurā “dzīvesciklā” prece atrodas.
Informatīva reklāma. Stāsta par jaunas preces ienākšanu tirgū jeb par vecās preces jaunām īpašībām (piem., Gillette Ultra, Duracell Plus utt.). Bez tam parādās informācija par cenu izmaiņām, reklāma cenšas kliedēt patērētāju šaubas un piesardzību, formē pircēja priekšstatus par produktu. Šo reklāmas veidu izmanto, kad prece ir ieviešanas stadijā.
Pierunājoša reklāma. Veido priekšroku vajadzīgai precei, pārvilina pircējus no konkurentiem. Maina patērētāja priekšstatus par preci, mēģina viņu pierunāt iegādāties preci neatliekot to uz vēlāku laiku. Pierunājošai reklāmai ir liela nozīme, kad palielinās pieprasījums pēc produkta. “Salīdzinot” ar pārējām precēm, tā cenšas panākt, lai ikviens izmēģinātu šo reklamējamo preci un noturēt jau esošos klientus. Tiek lietota preces augšanas stadijā.
Atgādinošā reklāma. Reklāmdevēja mērķis ir atgādināt pircējam, ka prece var būt nepieciešama tuvākajā nākotnē, atgādināt, kur un kad preci var nopirkt. Uzturēt pircēju interesi visa gada garumā, kā arī saglabāt pozitīvās izjūtas tiem, kas jau iegādājušies šo preci. Tāpēc, piemēram, lielākās atlaides divriteņiem ir ziemā, bet kažokādām – vasarā.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1147282
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register