Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:867681
 
Evaluation:
Published: 02.04.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

21.1. Reklāmas būtība un loma sabiedrība
Reklāma ir komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību.
Piemēram, 1991. gadā ASV tirgū uzņēmumi reklāmai iztērēja gandrīz 126 mljrd. dolāru [lļ. Starp reklāmdevējiem ir ne tikai uzņēmēji, bet ari bezpeļņas organizācijas, nevalstiskas organizācijas, budžeta organizācijas u.c., kas vēlas informēt sabiedrību par savu darbību un sasniegumiem.
Lielākie desmit reklāmdevēji Latvijā attēloti 21.1. tabulā. To kopējais pasūtījumu apjoms pārsniedz 30% no visām reklāmas izmaksām Latvijas tirgū aplūkotajā laika periodā. Ar katru gadu reklāmas pasūtījumu skaits un apjoms palielinās.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1135514
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register