Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:235595
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Mārketinga un virzīšanas tirgū mērķi un izmaksu veidošanas metodes preču virzīšanai tirgū.
Pastāv vairāki mārketinga mērķi:
Patēriņa palielināšana – mārketings ietekmē ražošanas apjomu, stimulē saražoto preču pārdošanu un sekmē patēriņa palielināšanos;
Patērētāja vajadzību apmierināšana – mārketings ietekmē ne tikai patēriņa apjomu, bet arī vajadzību apmierināšanu;
Produktu izvēles dažādības nodrošināšana – lai apmierinātu patērētāju vajadzības un vēlmes ir jānodrošina arī iespējas produktus izvēlēties;
Dzīves līmeņa paaugstināšana.1
Svarīgi ir arī atcerēties, ka jebkura produkta virzīšanas pamatā ir komunikācija jeb, citiem vārdiem, saziņas process.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,48 €
Work pack Nr. 1120250
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register