Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:256361
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.10.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Pircēji ir pārslogoti ar informāciju par visiem produktiem un praktiski nevar katru reizi, pieņemot lēmumu par pirkumu, to novērtēt no jauna. Tāpēc, lai atvieglotu sev lēmumu pieņemšanu par pirkumu, pircēji iedala produktus pēc kategorijām, atkarībā no nodarbinātām pozīcijām tirgū. Pircējiem produktu pozīcija ir attieksmju, sajūtu komplekss, ar kuru tie tirgū uztver noteiktu produktu.
Ar laiku pircējiem it kā jāpierod pie domas, ka šajā tirgū tieši šī prece ir pārāka par citiem analogiem.3
Preces pozicionēšana tirgū ir pasākumu komplekss, pateicoties kuram mērķa patērētāju apziņā šī dotā prece attiecībā pret konkurējošām precēm iegūst savu īpašo un kompānijai izdevīgo vietu.
Mārketinga speciālisti cenšas panākt savām precēm tādas pozīcijas, kuras tās izdevīgi atšķirtos no konkurentu precēm un kuras nodrošinātu šīm precēm stratēģisku pārsvaru izvēlētajos mērķa tirgos.4

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1307538
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register