Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:321778
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.08.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  REKLĀMAS TEORĒTISKAIS RAKSTUROJUMS    5
1.1.  Reklāmas būtība    5
1.2.  Reklāmas attīstības vēsture    8
2.  REKLĀMAS EFEKTIVITĀTI IETEKMĒJOŠIE FAKTORI    11
2.1.  Reklāmas psiholoģiskie faktori    11
2.2.  Netradicionālās reklāmas iezīmes    18
3.  AUGSTSKOLAS „Turība” 2012. G. VEIKTĀS REKLĀMAS KAMPAŅAS IZVĒRTĒJUMS    28
3.1.  Augstskolas darbības apraksts    28
3.2.  Reklāmas kampaņas apraksts    30
3.3.  Reklāmas kampaņas analīze    32
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    44
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI    47
  PIELIKUMI    48
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Pamatojoties uz šī darba saturu, kursa darba autors izdara šādus secinājumus:
1. Dažādu avotu autoriem ir dažāds priekšstats par to, kas tad īsti ir saucams par reklāmu, kā arī tas, kad tad īsti tā ir izcēlusies. Ir ļoti atšķirīgas reklāmas definīcijas, vairums no tām kursa darba autors atzīst kā nepilnīgas.
2. Ir vairāki autori un speciālisti, kas uzskata, ka mārketings un mārketinga komunikācijas pamazām noveco. Šie cilvēki ir vinisprātis, ka tradicionālajam mārketingam pamazām sāk zust efektivitāte.
3. Dažādu avotu autori dažādās formās pasniedz savu viedokli un teoriju. Ir vērojams, ka tie autori, kuri vairāk pasniedz abstraktu teoriju atbalsta arī tradicionālā mārketinga metodes, turpretim tie autori, kuri raksta brīvi, bez definīcijām, lieto praktiskus piemērus, vairāk atbalsta netradicionālā mārketinga pieeju produktu virzībai.
4. Kursa darba autors, pētot speciālo literatūru, secina, ka ļoti būtiska reklāmas fāze ir uzmanības piesaistīšanas un noturēšanas moments.
5. Netradicionālajai reklāmai ir daudz un dažādas formas. Kursa darba autors agrāk šīs formas nemaz neasociēja ar netradicionālo reklāmu.
6. Netradicionālās reklāmas pieeja, it īpaši Latvijā, tiek izmantota ļoti maz. Tas paver lielisku nišu un efektivitātes garantu ikvienam, kas šādā formā pieies produktu virzīšanai.
7. Cilvēkos valda uzskats, ka biznesa augstskola ”Turība” ir neprofesionāla, zemas kvalitātes augstskola.
8. Reklāmas kampaņa ”Turība – tavas personības nākamais līmenis” nav nostrādāta līdz galam, proti, lielākā daļa cilvēku, kas pievērsa lielu uzmanību vienam no reklāmas kampaņas elementiem – instalācijai, neieguva nekādu informāciju par to, kas šo reklāmu vispār veic, kur nu vēl to, ko piedāvā šī augstskola.
9. Reklāmas kampaņas ”Turība – tavas personības nākamais līmenis” komunikatīvā efektivitāte ir bijusi ļoti zemā līmenī. To apstiprina kursa darba autora veiktais pētījums, kas rāda, ka lielākā daļa to respondentu, kas bija redzējuši instalāciju neasociēja to ar augstskolu ”Turība” Tāpat neviens no respondentiem neko nezināja par kampaņā ietilpstošajiem TV klipiem.
10. Cilvēki ļoti nelabprāt paši meklē informāciju par kādu preci vai pakalpojumu, ja tas viņiem tajā brīdī nav ļoti svarīgi.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register