Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:106945
Author:
Evaluation:
Published: 25.09.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 35 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.nodaļa.  Literatūras analīze par reklāmu    4
1.3.  Personīgās pārdošanas pozitīvās un negatīvās īpašības    12
1.4.  Personīgās pārdošanas personāla raksturojums    14
1.5.  Personīgās pārdošanas veids-produktu prezentācija    18
1.5.  Respondentu raksturojums    23
  Secinājumi    26
2.nodaļa.  Pētījums par uzticību izraisošiem faktoriem personīgajā pārdošanā kā reklāmas veidā    27
2.1.  Pētījuma priekšmeta un metožu raksturojums    27
2.2.  Pētījuma norise    28
2.3.  Tiešās pārdošanas kompāniju raksturojums    29
2.4.  Pētījuma rezultātu interpretācija    31
  Secinājumi    39
  Nobeigums    40
  Literatūras saraksts    41
  Anotācija (2 valodās)    43
Extract

Mārketinga komunikācijā ir divpusējs process . No vienas puses tiek veikta iecerētā iedarbība uz mērķa vai citu auditoriju. No otras puses , tiek saņemta informācija par auditorijas reakciju uz veiktajām darbībām. Abas komunikācijas puses uzņēmumam ir vienlīdz nozīmīgas, un tikai to esamība un loģiska vienotība ir pamats tam, lai uzskatītu mārketinga komunikāciju par sistēmu.
Komunikācija var būt personīga un nepersonīga. Personīgo komunikāciju īsteno tirdzniecības personāls(aģenti , pārdevēji, piegādātāji, tirdzniecības pārstāvji), bet nepersonīgā komunikācija tiek īstenota ar reklāmas palīdzību, ar sabiedrisko attiecību starpniecību. Uzņēmuma uzdevums ir zināt , kādos gadījumos tieša tirdzniecības personāla darbība ir labāka un kādos gadījumos izmantot, piemēram , reklāmu.
Daudzi reklāmas aģenti darbojoties tiešajā tirdzniecībā, organizējot prezentācijas pārliecina klientus un gūst panākumus. Uzticību izraisošos faktorus autore izvēlējās pētīt , lai noskaidrotu uzticību izraisošos faktorus personīgajā pārdošanā, jo pārdevēji izmanto dažādas metodes ,lai pārliecinātu klientu iegādāties tieši šīs kompānijas preci. Rīkojot dažādas prezentācijas reklāmas aģents potenciālo pircēju var iepazīstināt ar preces īpašībām, tās paspilgtināt un parādīt. Bieži vien cilvēki prezentācijās pārliecināšanas iespaidā nopērk tādas preces, par kurām nebija iepriekšēja nodoma tās iegādāties. Veikt prezentāciju nozīmē klientam parādīt sadarbības izdevīgumu/labumu ar uzņēmumu un izdevīgumu/labumu no piedāvātā produkta izmantošanas[24;193] Prezentācijas parāda preces izdevīgumu un labumu.
Pētījumā” Uzticību izraisošie faktori personīgajā pārdošanā kā reklāmas veidā” tiek apskatīti dažādi personīgās pārdošanas veidi un prezentāciju reklāma, autore atzīmē kā galveno sekojošus momentus:
Hipotēze. Personīgajā pārdošanā viens no nozīmīgākajiem uzticību izraisošiem faktoriem ir pārliecinoša produktu prezentācija.
Pētījuma priekšmets: Personīgā pārdošana.
Metodes: Aptauja ar anketēšanas palīdzību, intervija.
Pētījuma objekts:(respondentu skaits):60 dažāda vecuma un dzimuma cilvēki.
Pētījuma koncepcija (autors):Teorijā autore balstījās uz I.Gaipeles, G.Stražonova,K. Nelkes, V.Praudes un J.Benčikova, Dž.Blaita, M.Zavadska , metodikā- A.Vorobjova darbiem.
Darba mērķis : Noskaidrot uzticību izraisošos faktorus personīgās pārdošanas veidā.
Uzdevumi: Izpētīt literatūru, izstrādāt anketu, veikt anketēšanu un apkopot rezultātus.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1160882
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register