Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

DiscountGreat deal: today with a discount!

Regular price:
2,49
You save:
0,35 (14%)
Discounted price*:
2,14
Purchase
Add to Wish List
ID number:634820
Author:
Evaluation:
Published: 21.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Time period viewed: 2008.g. - 2008.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāmas kampaņa    4
2.  Zelta Zivtiņas reklāmas kampaņas analīze    6
2.1  Zelta Zivtiņas mērķi un mērķauditorija    7
2.2  Zelta Zivtiņas simbols    8
2.3  Kampaņas radošais tēls    8
  Nobeigums    10
  Izmantotā literatūra    11
Extract

Ievads

Ikviena uzņēmuma galvenais mērķis ir gūt peļņu. Lai to sasniegtu tiek izmantoti dažādi līdzekļi un viens no tiem ir reklāma. Var jau, protams, mēģināt darboties bez jebkādas reklāmas, bet nav vēl dzirdēts par tādu uzņēmumu vai organizāciju, kura būtu kaut ko sasniegusi bez reklāmas, jo kā gan uzņēmums var iegūt pircējus, ja tie nemaz nezina par preces eksistenci. Un, ja neviens nezina par preces eksistenci, tātad to nepērk, un tas savukārt nozīmē, ka uzņēmumam nav peļņas.
Tomēr arī atsevišķa reklāma, piemēram presē, neko daudz nedos, ir nepieciešams veidot reklāmas kampaņas. Pārsvarā, vismaz Latvijā, reklāmas kampaņas veido lielie uzņēmumi, jo tiem ir šādam pasākumam nepieciešamie līdzekļi. Un tas viņiem atmaksājas.
Es mēģināšu apskatīt un izanalizēt Tele2 priekšapmaksas kartes Zelta Zivtiņa (turpmāk ZZ) reklāmas kampaņu. Izpētīšu, kas veido reklāmas priekš ZZ, ar kādu nolūku un kāda ir mērķauditorija šai kampaņai. Tāpat mēģināšu definēt galvenos mērķus reklāmai un mēģināšu izanalizēt sīkāk pašas ZZ reklāmas.

1. Reklāmas kampaņa

Reklāma ir produkta virzīšanas izpausme tirgū, ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegtās informācijas, izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību. Reklāma ir ar saimniecisko vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu (arī nekustamā īpašuma, tiesību un saistību) popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem.1

Author's comment
Load more similar papers

Atlants
Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „TELE2 priekšapmaksas kartes "Zelta Zivtiņa" reklāmas kampaņa”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/634820

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register