Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
6,99
You save:
1,05 (15%)
Discounted price*:
5,94
Purchase
Add to Wish List
ID number:451280
Author:
Evaluation:
Published: 29.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    5
1.1.  Reklāmas mērķi    6
1.2.  Reklāmas veidi    8
1.2.1.  Reklāmas iedalījums pēc satura    8
1.2.2.  Reklāmas veidi pēc aptvertās teritorijas    9
1.3.  Reklāmas izplatīšanas veidi un to raksturojums    9
2.  Vides reklāma    12
2.1.  Vides reklāmas veidi    12
2.2.  Vides reklāmas priekšrocības un trūkumi    13
3.  Likumdošanas un normatīvo aktu ietekme uz reklāmu vidē    15
4.  Attieksme    17
5.  Metode    21
5.1.  Respondentu raksturojums    22
5.2.  Anketēšanas rezultātu analīze    23
5.3.  Kļūdas izvietojot reklāmas vidē    36
  Secinājumi un priekšlikumi    37
  Literatūra    39
  Pielikumi    40
Extract

Latvijā vides reklāma ir viens no visstraujāk augošajiem medijiem, par kuru aizvien lielāku interesei izrāda uzņēmumi, ne tikai Rīgā, bet arī citās Latvijas pilsētās. Aktualizējas tādi jautājumi, kā: kurus vides reklāmas veidus izmantot, kādu informāciju izvietot vides reklāmās, kurus vides reklāmas veidus cilvēki visbiežāk pamana utt. Līdz ar to rodas vajadzība pēc pētījuma, kurš spētu sniegt atbildes ne tikai uz šiem jautājumiem, bet arī izteiktu priekšlikumus, kā efektīvāk izmantot vides reklāmu, lai sasniegtu Latvijas iedzīvotājus, reklamējoties vidē.
Dati ir nepieciešami, jo tie palīdzētu sniegt profesionālus padomus un ieteikumus reklāmu uzņēmumiem.
Tādēļ šī studiju darba mērķis ir noskaidrot Latvijas iedzīvotāju attieksmi pret vides reklāmu un izteikt priekšlikumus, kā efektīvāk izmantot vides reklāmu, lai sasniegtu Latvijas iedzīvotājus, reklamējoties vidē.
Darbā tiek izvirzīti divi jautājumi:
1.Vai un kā atšķiras Latvijas iedzīvotāju attieksme pret vides reklāmu Rīgā, Valmierā un Liepājā?
2. Kādas ir būtiskākās kļūdas, kuras uzņēmumi pieļauj reklamējoties vidē?
Studiju darba tika izvirzīti šādi uzdevumi:
1.Noskaidrot Latvijas iedzīvotāju attieksmi pret vides reklāmu;
2.Noskaidrot vides reklāmas aģentūru pārstāvju novērojumus un pieredzi saistībā ar uzņēmumu būtiskākajām pieļautajām kļūdām reklamējoties vidē.
3.Izdarīt secinājumus un izteikt priekšlikumus, kā efektīvāk sasniegt Latvijas iedzīvotājus reklamējoties vidē.
No anketēšanas tika izmantoti tikai „sausie dati”, kas tiek uzskatāmi parādīti darba gaitā, analizējot tos. Pielikumā var skatīt aptaujas datu grafisko attēlojumu.
Studiju darbā tiek aplūkota teorija par reklāmu – tās mērķiem un veidiem, par vides reklāmu – tās iedalījumu un likumdošanu, kas saistās ar vides reklāmu Latvijā, kā arī par attieksmi – tās būtību un veidošanos.…

Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Vides reklāmas vieta mārketinga kompleksā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/451280

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register