Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:354292
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāmas būtība    4
  Reklāmas pamatprincipi    4
  Reklāmai jābūt    4
2.  Reklāmas veidi    5
  Reklāmas kampaņas uzdevumi    5
3.  Reklāmas mērķi un uzdevumi    6
  Reklāmas raksturojumi    6
  Reklāmas kā mārketinga komunikāciju veida priekšrocības    6
4.  Reklāmas plānošana    7
5.  Reklāmas izgatavošana    8
  Pētījums    10
  „BALTTOUR - 2009”    10
  Secinājumi    12
  Literatūras saraksts    14
Extract

Šī referāta tēma ir „Reklāma, reklāmas plānošana un izgatavošana”. Savā darbā es apkopoju pieejamo informāciju par reklāmu kā tādu, reklāmas veidiem, mērķiem, kā arī apskatīju praktisko reklāmas aspektu. Apkopoju noderīgu informāciju par reklāmu, ka arī sasaistīju to ar savu pētījumu par reklāmas kampaņas plānošanu un izgatavošanu balstoties un savu apmeklējumu uz izstādi „Balttour - 2009” Izvirzīju sasniedzamus mērķus; noformulēju uzdevumus, lai maksimāli pilnīgi izpētītu šo tēmu un sasniegtu mērķus.
Referāta mērķi:
Apkopot informāciju par izvēlēto tēmu
Izpētīt reklāmas pielietojumu un kā tas darbojas šobrīd
Referāta uzdevumi:
Apkopot pieejamu informāciju par reklāmas veidiem un mērķiem
Analīze par izstādi „Balttour -2009” no reklāmas kampaņas veidošanas, un cilvēku piesaisti ar savu reklāmu.
Metodes:
Apkopojošā darba metode
Analizējošā darba metode
Reklāma – ir apmaksāts un nepersonalizēts mārketinga komunikāciju veids, kuru veic identificēts reklāmdevējs, izmantojot dažādus līdzekļus un paņēmienus, lai ietekmētu pircēju rīcību tirgū un sasniegtu komunikācijas mērķi. [1: 597]
Reklāma ir ar uzņēmējdarbību vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu (arī nekustamā īpašuma, tiesību un saistību) popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem. [7]
Reklāmas lēmumu pieņemšanas pirmajā posmā jānosaka reklāmas mērķi. Principā tiem jāizriet no prioritāriem lēmumiem par mērķtirgu, par pozicionēšanu tirgū. Vispārīgā veidā šie mērķi iedalāmi informējošos, pārliecinošos un atgādinošos.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1134139
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register