Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:849342
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Mārketinga komunikācijas komplekss   
1.1.  Pārdošanas realizācijas veicināšana   
1.2.  Reklāma   
1.3.  Sabiedriskās attiecības   
1.4.  Personiskā apkalpošana   
1.5.  Tiešais mārketings   
1.6.  Efektīva mārketinga komunikācijas kompleksa izveide   
Extract

Mūsdienu tūrismā ir daudz un dažādi tūrisma galamērķi, uz kuriem doties ceļojumā, tādēļ ir svarīgi piesaistīt potenciālos tūristus Rīgai, kā tūristu galamērķim. Rīgas galvenais tūrisma mārketinga vadītājs un veidotājs ir Rīgas Tūrisma koordinācijas un informācijas cents, kas arī veicina tūrisma mārketinga komunikācijas kompleksa virzīšanu tirgū.

Lai sasniegtu šī darba izvirzīto mērķi, autore izvirza šādus uzdevumus:
1.Apskatīt teorētisko bāzi tūrisma marketinga komunikācijas kompleksam un tā efektivitātes sasniegšanu.
2.Aplūkot Latvijas tūrisma informācijas centru kā vienu no Tūrisma informācijas sniedzējiem un Rīgas Tūrisma koordinācijas un informācijas centra darbību un tā raksturojumu, kā arī rezumēt Rīgas tūrisma informācijas centra mārketinga komunikācijas komplektu attiecība uz klientu (nav šeit ievietots)
3.Izpētīt Rīgas Tūrisma koordinācijas un informācijas centra tūrisma mārketinga komunikācijas komplekta efektivitāti.(nav šeit ievietots)
Darbā izmantota pētnieciskā metode, kuru rezultātā tika veikts kvantitatīvās statistikas pētījums, kur tika sastādīti alternatīvi jautājumi, jautājumi ar izlases atbildēm, semantiskais diferenciālis un daži atklātie jautājumi. Rezultāti tika apkopoti vienmēr un divmēra tabulās.
Par pamatu šim darbam tiek ņemts Tūrisma mārketinga pazīstamai speciālists J. Kotlers.
Tā kā šim darbam ir ierobežots apjoms Tūrisma mārketinga komunikāciju komplekta efektivitāte tiek dots neliels ieskats, jo mārketings pats par sevi ir pētāms un jebkurā laikā jānotiek pasīvākai vai aktīvākai virzīšanai tirgū. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register