Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:334069
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.03.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Teorētiskā daļa    5
1.1  Jēdziena „zīmols” skaidrojums, tā vēsture    5
1.2.  Zīmola maiņa    9
1.2.1.  Zīmola maiņas mērķi    9
1.2.3.  Zīmola maiņas sekas    10
1.2.4.  Zīmola maiņas cēloņi, plusi minusi    11
2.  Praktiskā daļa    12
2.1.  Akciju sabiedrības „Dobeles dzirnavnieks” zīmola maiņas iemesli    12
2.2.1.  A/S „Dobeles dzirnavnieks” apraksts    12
2.2.2.  A/S „Dobeles dzirnavnieks” zīmola pamati    14
2.2.3.  Akciju sabiedrības „Dobeles dzirnavnieks” zīmola maiņas iemesli    15
2.2.4.  Pētījuma norises apstākļi    16
2.2.5.  Pētījuma rezultātu analīze    16
  Secinājumi    19
  Priekšlikumi    19
  Literatūra    20
  Pielikumi    22
Extract

Pasaulē ir zināmi gadījumi, kad slavenas un atzītas kompānijas maina savus zīmolus, arī Latvijas tirgū šo fenomenu ir iespējams novērot arvien biežāk. Rodas jautājums – kāpēc tas tā notiek? Kāpēc jau esoši, dažreiz šķietami stabili un veiksmīgi zīmoli tiek pārveidoti un mainīti, vai arī tajos tiek ieviesti jauni, līdz šim nebijuši elementi? Kāpēc arī Dobeles dzirnavnieks, kas aizņem ievērojamu Latvijas un Baltijas tirgus daļu ir nolēmis mainīt savu zīmolu? So atbildi mēģināju atrast kursa darba ietvaros. Protams, uz šo jautājumu viennozīmīgi nevar atbildēt, katram konkrētam gadījumam, konkrētam uzņēmumam, ir savi iemesli.
Zīmola maiņas iemesli var būt dažādi, piemēram, ja nolemj atsvaidzināt – saglabājot esošo bāzi, tikai mainot zīmola stratēģijas virzienu, tā mērķus un nosaukumu, sabiedrības acīs tiek atsvaidzināts gan zīmola tēls, gan pats zīmola īpašnieks vai lai atbrīvotos no sliktas slavas, uzņēmuma koncepcijas pārveidošana, daži vienkāršo savu zīmolu, lai patērētājam tas kļūtu vieglāk saprotams, labskanības meklēšana, izejot starptautiskajos.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1250250
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register