Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:361385
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.03.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Lai arī tikai 8% vēlētāju savu izvēli izdara pateicoties politiskajai reklāmai, tomēr vairāk nekā 50% vēlētāju izdara savu izvēli pamatojoties uz medijos sniegto informāciju par politiskajiem spēkiem un pašu politisko spēku uzstāšanos medijos. Un tikai 1% savu izvēli izdara balstoties uz līdzšinējo politisko spēku darbību. Kopumā situācija rāda, ka priekšvēlēšanu kampaņai ir nozīmīgākā loma vēlētāju izvēlei, kas, protams, ir nekorekti, jo tiek ievēlēti politiskie spēki, kas izveido veiksmīgāko kampaņu, sludinot aktuālākos un populārākos mērķus un piesaistot populārus cilvēkus, bet to līdzšinējā darbība spēlē minimālu lomu.
Tieši šī iemesla dēļ vairākās Eiropas valstīs ir aizliegta apmaksāta politiskā reklāma (Beļģija, Čehija, Francija, Itālija, Nīderlande, Norvēģija, Portugāle, Zviedrija, Šveice, Lielbritānija)

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register