Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:369999
 
Evaluation:
Published: 19.06.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS   
1.  ANALĪZES DAĻA   
1.1.  Uzņēmējdarbības raksturojums Latvijā   
1.1.1.  Uzņēmējdarbības jēdziens   
1.1.2.  Uzņēmumu un uzņēmējdarbības formu raksturojums   
1.1.3.  Uzņēmējdarbības vides raksturojums   
1.2.  Apstrādes rūpniecības raksturojums Latvijā   
1.2.1.  Apstrādes rūpniecības loma Latvijas tautsaimniecībā   
1.2.2.  Apstrādes rūpniecība pēckrīzes periodā   
1.2.3.  Apstrādes rūpniecības nozares izvērtējums   
1.3.  Uzņēmuma „Very Berry” raksturojums   
1.4.  Uzņēmuma „Very Berry” SVID analīze   
1.5.  Konkurētspējīgo priekšrocību radīšana un attīstīšana   
1.6.  Uzņēmuma „Very Berry” konkurētspējīgā priekšrocība   
2.  PROJEKTA DAĻA   
2.1.  Produkcijas pilnveidošana   
2.2.  Mārketinga pasākumu projekts   
2.2.1.  Uzņēmuma misijas, vīzijas un vērtību formulēšana   
2.2.2.  KSA aktivitāšu publiskošana uzņēmuma mājas lapā   
2.2.3.  Mārketinga pasākumi sociālajos tīklos   
2.2.4.  Mārketinga projekta izmaksas   
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI   
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi
1. Pēdējo divu gadu laikā ir strauji pieaudzis reģistrēto SIA skaits Latvijā sakarā ar valsts institūciju lēmumu atļaut reģistrēt mazkapitāla SIA ar pamatkapitālu ne mazāku kā viens lats.
2. Vairākums Latvijā strādājošo uzņēmumu atzīst, ka valstī joprojām pastāv vairākas problēmas, kas traucē strādāt un kavē uzņēmējdarbības attīstību Latvijā – problēmas nodokļu sistēmā, biežas izmaiņas likumos un normatīvajos aktos, ēnu ekonomika, inflācija, valsts atbalsta nepieejamība, augsta konkurence un korupcija valsts sektorā.
3. Lai veicinātu uzņēmējdarbības attīstību un nodrošinātu visiem tirgus dalībniekiem vienādus pastāvēšanas un attīstības apstākļus ir nepieciešams veikt izmaiņas nodokļu sistēmā, veicināt e-pārvaldes un e-pakalpojumu attīstību, pilnveidot valsts reģistros un citās informācijas sistēmās iekļaujamās informācijas savstarpējo saskaņotību, kā arī veikt preventīvas darbības, kas būtu vērstas pret smagākajiem Konkurences likuma pārkāpumiem.
4. Pēckrīzes periodā vienā no galvenajām eksporta nozarēm-apstrādes nozarē ir vērojama tendence – kopumā nozare ir pavirzījusies augstākas pievienotās vērtības produkcijas ražošanas virzienā, taču lielāko daļu nozares pārdošanas apjomu veido eksports un vietējā tirgū šī produkcija nenonāk.
5. Apstrādes rūpniecības apakšnozares Latvijā ir augsti specializētas, kas, no vienas puses, liecina par to konkurētspēju un iespējamajām priekšrocībām attiecībā pret ārējās tirdzniecības partnervalstīm, bet, no otras puses, tas rada pamatīgu risku, ka ārējo izmaiņu gadījumā tautsaimniecības lejupslīde būs straujāka nekā mazākas specializācijas gadījumā.
6. Apstrādes rūpniecības izaugsme ir viens no galvenajiem faktoriem, kas virzīja Latvijas IKP izaugsmi pagājušajā gadā.
7. Apstrādes rūpniecības attīstību bremzē vairāki faktori: darbaspēka trūkums, problēmas nodokļu un industriālajā politikā, kā arī atbalsta mehānismu nesakārtotība.
8. Sakarā ar 2010.gadā īstenotajiem pasākumiem uzņēmuma „Very Berry” darbības optimizācijai, pilnveidošanai un paplašināšanai, uzņēmumam izdevās sasniegt augstus darbības rezultātus, tā 2010. gada peļņa bija septiņas reizes lielāka nekā iepriekšējā gadā un uzņēmuma rentabilitāte bija augstāka nekā lielākajiem nozares uzņēmumiem, kaut arī pastāvēja vairāki uzņēmumu negatīvi ietekmējoši faktori kā slikta izejvielu raža un izejvielu cenu kāpums.
9. Uzņēmuma SVID analīzes rezultātā tika identificētas vairākas problēmas, kas galvenokārt skar uzņēmuma ražošanas procesu un produkcijas virzīšanu tirgū. Lai nodrošinātu uzņēmuma vājo pušu novēršanu ir nepieciešams veikt pasākums darbības uzlabošanai, kas būtu vērstas uz konkurētspējīgās priekšrocības radīšanu un saglabāšanu uzņēmumā identificētajās jomās.
10. Novēršot vairākas vājās puses, uzņēmums spēs izmantot piedāvātās iespējas, kas sekmētu tā attīstību, kā, piemēram, īstenojot veiksmīgus pasākumus produktu virzīšanai tirgū, uzņēmumam radīsies iespējas apgūt un ievest jaunus produktu veidus, apgūt jaunus ārzemju tirgus, palielināt uzņēmuma zīmola atpazīstamību, atrast jaunus sadarbības partnerus un realizācijas kanālus u.tml.

Priekšlikumi
1. Uzsākot ābolu sulas ražošanu, uzņēmums spēs labāk nodrošināt pircēju vēlmes sakarā ar to, ka, pirmkārt, paplašinās sortimentu (šobrīd tiek ražotas tikai ogu sulas), un, otrkārt, piedāvājot pircējiem produktu jaunajā iepakojumā (lielākajā tilpumā).

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1323786
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register