Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:387958
 
Evaluation:
Published: 09.10.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Extract

Secinājumi
• Tiešā mārketinga pirmsākumi meklējami 1930tajos gados, kad individuālie mazumtirgotāji bija lielākais spēks britu mazumtirdzniecības nozarē un pašapkalpošanās bija idejas līmenī.
• Tiešais mārketings ir interaktīva mārketinga sistēma, kas izmanto vienu vai vairākus reklāmas mēdijus, lai ietekmētu izmērāmu klientu atbildi vai darījumu no jebkuras vietas, kā arī, lai parādītu veikalu informāciju par šo darbību aizpildot datubāzi.
• Viens no svarīgākajiem tiešā mārketinga uzdevumiem ir šo klientu atbildes uz tiešā mārketinga aktivitātēm apkopot un glabāt datus datubāzē. Datubāzes izveide ir tas faktors, kas daudz vieglāk tiešajiem pārdevējiem palīdz noteikt mērķa grupas un tirgus
• Melns mākonis mūsdienās ir pārklājis datubāzu tirgotājus, respektīvi, patērētājiem ir bažās par to privātuma drošumu. Ir ļoti viegli savākt informāciju par patērētājiem, kas sabiedrību dara nervozu.
• Galvenie mēdiji, kas tiek lietoti tiešajā mārketingā: tiešais pasts, telemārketings, e-pasts, interneta reklāmas, drukātie mēdiji, katalogi, kuponi.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register