Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,99
You save:
0,72 (18%)
Discounted price*:
3,27
Purchase
Add to Wish List
ID number:466300
Evaluation:
Published: 04.10.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Time period viewed: 2011.g. - 2012.g.
Extract

SECINĀJUMI:
• Kā lielāko izaicinājumu var uzskatīt produkta reklamēšanu sociālajos tīklos, jo tas prasa vislielāko darbu – mārketinga speciālistiem visu laiku ir jāseko līdz, lai reklāma nenoveco. Tieši tehnoloģiju attīstība ir pavērusi iespēju izmantot šo reklāmas kanālu.
• Prasmīgi izmantojot sociālos tīklus, Latvijas uzņēmēji var iegūt jaunus klientus un spodrināt tēlu, neiztērējot milzīgus līdzekļus.
• Lielākajai daļai uzņēmumu ir mājaslapas, konti sociālajos tīklos, taču ne visi uzņēmumi zina, kā mārketinga aktivitātes virtuālajā vidē pārvērst peļņā. Tieši šī iemesla dēļ bieži nākas saskarties ar situāciju, kad konkurenti ir soli priekšā.
• Mūsdienu mārketings ir mainījies – tagad visu nosaka klienta vajadzības.
• Nākotnē mārketinga menedžeru un mārketinga direktoru lomai uzņēmumā vajadzētu kļūt stratēģiskākai un orientētai uz uzņēmuma kopējo attīstību.
• Patērētājiem, preču un pakalpojumu iegādei nav vairs tik svarīga cena kā kvalitāte. Daudzi izvēlas labāk pirkt preci par augstāku cenu un kvalitatīvāku, nekā par zemu cenu un nekvalitatīvu.
• Svarīgāk ir nevis uzbāzīga reklāma no uzņēmēju puses, bet gan kvalitatīva un iedarbīga reklāma. Klienti vairāk pirks to produktu, kura reklāmu ieraugot vienu reizi tās uzrunās, nevis tā, kura bombardē pircējus, bet iespaidu neatstāj.
• Šodien arvien vairāk oriģināli mārketinga risinājumi ir sastopami vietās, kur to vismazāk gaida, veidojot satriecošu efektu, tomēr jāatzīst, ka tradicionālās reklāmas ir lētākas un to efektivitāti ir vieglāk izmērīt.
• Cilvēkiem patīk zīmoli, kas dod ieguldījumu sabiedrībai, iestājas par kādām konkrētām vērtībām. Zīmoliem ir jākļūst sociāli aktīvākiem.

Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Uzņēmumu izaicinājumi mārketingā šodien un nākotnē”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/466300

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register