Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
5,49
You save:
0,93 (17%)
Discounted price*:
4,56
Purchase
Add to Wish List
ID number:646048
Author:
Evaluation:
Published: 21.12.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  Preces / pakalpojuma īss apraksts    4
2.  Mārketinga makrovide    6
3.  Mārketinga mikrovide    12
4.  SVID (SWOT) analīze    16
5.  Tirgzinības mērķi un stratēģijas    19
6.  Tirgzinības programma    22
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    26
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    29
Extract

Pēdējo 10 gadu laikā pasaulē ļoti strauji sāka attīstīties telekomunikāciju nozare. Šī nozare attīstās nepārtraukti, pakāpeniski palielinoties konkurencei, kas veidojas telekomunikāciju tirgus liberalizācijas un globalizācijas gaitā. Latvijā attīstības rezultātā ir palielinājies telekomunikāciju uzņēmumu skaits, kas tirgū piedāvā līdzīgus pakalpojumus, līdz ar to ir radusies sīvā konkurence nozarē, kas ilgstoši tika uzskatīta par monopolnozari.
Latvijas telekomunikāciju tirgus liberalizācija nepārprotami izraisīs izmaiņas visu esošo telekomunikāciju pakalpojumu sniedzēju darbībā. Liberalizējot tirgu un veidojoties konkurencei starp pakalpojumu sniedzējiem, svarīga nozīme tiek piešķirta apstāklim, cik katrs uzņēmums veiksmīgi spēj izstrādāt pakalpojumu attīstības stratēģiju, savukārt, tas nav iespējams bez mārketinga pētījumiem. Esošajā globalizācijas periodā telekomunikāciju pakalpojumu tirgus aug un attīstās ļoti strauji. Jauni pakalpojumi arvien pārliecinošāk ienāk visās biznesa sfērās. Pie tam katram pakalpojumam ir vajadzīga sava niša kopējā telekomunikāciju tirgū un savs klientu segments, kas šo pakalpojumu izmantos. Līdz ar to katram pakalpojumam tiek izstrādāta sava stratēģija un veicināšanas pasākumi. Latvijas telekomunikāciju tirgus liberalizācija visvairāk skars Lattelekom un Baltcom darbību, kas oficiāli šobrīd ir telekomunikāciju pamatpakalpojumu sniedzēji Latvijā, tāpēc liela loma ir uzņēmuma spējai pareizi novērtēt tirgus situāciju. Līdz ar to pieaug arī mārketinga pētījumu un tirgus izpētes loma.
Darba mērkis ir izpētīt SIA Baltcom mārketinga vidi, izdarīt secinājumu un priekšlikumus.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,78 €
Work pack Nr. 1214748
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Mārketinga vides un tirgus izpēte un analīze”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/646048

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register