Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,49
You save:
0,30 (12%)
Discounted price*:
2,19
Purchase
Add to Wish List
ID number:443374
Author:
Evaluation:
Published: 16.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Tirgus situācija Latvijā ir dinamiska un mainīga. Katru dienu tā nes negaidītus pārbaudījumus tirgus dalībniekiem katru dienu.
Uzņēmums SIA „Mediju Nams” ir dibināts 2002. gada novembrī, kā AS „Preses Nams” meitas uzņēmums un šobrīd ir koncerna AS „Ventspils Nafta” meitas uzņēmums un tā pamatdarbības veids ir preses izdevumu izdošana.
Dibinot SIA „Mediju Nams” tam tika nodotas visas izdevēja tiesības uz tādiem pazīstamiem prese izdevumiem kā „Neatkarīgā Rīta Avīze”, „Rīgas Balss”, „Vakara Avīze Vakara Ziņas”, „Večernaja Riga” un vēl citiem.
Šobrīd uzņēmumā ir 8 dažādu preses izdevumu redakcijas, administrācija un reklāmas nodaļa, kurās kopumā strādā vairāk kā 160 cilvēki. Lai arī ņemot vērā nozares specifiku, gūt peļņu no saimnieciskās darbības, tomēr nav izdevies, šo 5 gadu laikā uzņēmuma gada apgrozījums ir pakāpeniski palielinājies.
Galvenā uzņēmuma nostāja ir, ka tirgū tiek virzīta un atpazīstamība uzturēta tiek nevis uzņēmuma kā tādam, bet gan produktiem. Līdz ar to uzņēmuma nosaukums, runājot par preses izdevumiem, tiek izmantots ļoti retos gadījumos.
Līdz ar to arī mārketinga projekti tiek gatavoti katram produktam atsevišķi, pamatojoties gan tikai uz uzņēmuma vispārējo pārliecību un tēlu sabiedrībā.
Uzņēmums izdod gan dienas laikrakstus, gan iknedēļas žurnālus. Mērķa auditorija ir visdažādākā, jo tiek izdoti izdevumi, gan jaunākā, gan vecākā gada gājuma cilvēkiem, gan vīriešu gan sieviešu auditorijas pārstāvjiem.
Izdevumu drukāšanas darbi tiek veikti radniecīgā uzņēmuma – „Preses Nams” tipogrāfijā.
Uzņēmuma iepriekšējā mārketinga plāna mērķis tika sekmīgi sasniegts – ievērojami uzlabots uzņēmuma imidžs un piesaistīta plašāka lasītāju auditorija. …

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „SIA "Mediju nams" mārketinga plāns”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/443374

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register