Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:788853
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.12.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mikro, makro vides analīze    4
1.1.  Uzņēmuma īss raksturojums    4
1.2.  Īsumā par citām Latvijas alus darītavām    6
1.3.  Īsumā par situāciju Latvijas alus tirgū    7
2.  Nozares analīze    9
2.1.  Portera 5 spēku modelis    9
3.  Konkurences analīze    15
3.1.  Īsumā par Bostonas Konsultantu grupas matricu    15
3.2.  Bostonas Konsultantu grupas matricas piemērošana Latvijas tirgum    15
3.3.  General Electric modelis    19
3.4.  Tirgus ietilpības novērtēšana    21
4.  SVID (SWOT) analīze    22
5.  Segmentēšana, mērķtirgus noteikšana    24
5.1.  Segmentēšana    24
5.2.  Mērķtirgus noteikšana    30
6.  Uzņēmuma „Veiksmes atslēga”    33
7.  Pircēju rīcības modelis    37
8.  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija    38
  Secinājumi un priekšlikumi    41
  Izmantotā literatūra    45
  Pielikums    46
Extract

Stratēģijas plānošanas un stratēģijas vadības būtība ir kļuvusi par dažādu nozaru zinātnieku diskusijas objektu. Stratēģijas plānošana ir nākotnes situācijas paredzēšana, bet mārketings - robežfunkcija starp uzņēmumu un ārējo vidi. Proti, mārketings ir it kā stratēģijas vadības veids, kurš ietver analīzi.
Interesantu ierosinājumu devis Dž. Linčs. Stratēģiskais menedžments risina galvenos stratēģijas jautājumus dažādās uzņēmuma darbības sfērās. Kā galvenos jautājumos viņš izvirza:
misijas, rakstura un mērķu apzināšanu (kas ir mūsu uzņēmums un kādu to mēs vēlētos redzēt);
stratēģijas iespēju un stipro pušu izpētīšanu (kurā sfērā uzņēmums var dot ieguldījumu sabiedrībai, kurā nozarē uzņēmumam ir lielāka konkurētspēja).[2,12]
Uzņēmuma mārketinga speciālistiem var būt graša cena, ja tie galvenokārt nodarbojas ar esošās situācijas analīzi, vai vēl sliktāk – analīzē savas kļūdas pagātnē (kaut gan no tām arī kādreiz var mācīties). Mārketinga galvenais uzdevums - skatīties nākotnē, modelēt visdažādākās situācijas, tirgus segmentu un piedāvājumu – pieprasījumu maiņas, kas būs konkrētajā tirgū tikai pēc gadiem. Īsāk izsakoties – mārketinga speciālistiem ir jādzīvo nākotnē, neatraujoties no realitātes. Tas patiešām ir grūti izpildāms uzdevums, bet reāls un nepieciešams.
Mūsu kursa darba mērķis ir apskatīt un analizēt Latvijas lielākas alus darītavas „Aldaris” pozīcijas tirgū, novērtēt šī uzņēmuma preču un pakalpojumu līmeni un vērtību, izanalizēt draudus un iespējas, kā arī sniegt secinājumus un priekšlikumus par uzņēmuma stāvokļa uzlabošanu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register