Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,99
You save:
0,64 (16%)
Discounted price*:
3,35
Purchase
Add to Wish List
ID number:455679
Author:
Evaluation:
Published: 01.10.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  SIA “Emīla Gustava šokolādes” raksturojums    4
  Uzņēmuma attīstība    6
  SIA “Emīla Gustava šokolādes ” saimnieciskā darbība    7
  SVID analīze uzņēmumam    8
  SVID matricas stratēģijas    9
  Uzņēmumā ražotās produkcijas analīze    10
  Šokolādes ražotāju un ražošanas vide Latvijā    11
  Konkurētspēja    12
  Uzņēmuma nākotnes attīstības stratēģijas    17
  Secinājumi un priekšlikumi    17
  Izmantotā literatūra    19
Extract

SIA „Emīla Gustava šokolāde” ir vēl samērā jauns un neizpētīts uzņēmums ar savu stingri atšķirīgo produktu un mārketinga pieeju gan vietējiem uzņēmējiem, piemēram, piedāvājot franšīzes, gan klientiem. Tāpēc arī tas ir viens no iemesliem, kas liek šo biznesu papētīt tuvāk un paanalizēt tā gājumu, attīstību un perspektīvas.
Stratēģiskajā plānojumā šim uzņēmumam es pētīju gan ražošanas produktu, gan firmas attīstību, stratēģijas, iekšējās un PR attiecības, gan arī saistību ar šokolādes ražotājiem Eiropas līmeņa prasību ietvaros. Darbā tika vērtētas vadības funkcijas un pieeja savam biznesam, gan izvērtētas konkurentu iespējas – gan esošo, gan paredzamo.
Darbā tika izmantoti dati un uzskaitītas atsauksmes gan no manas mājas bibliotēkas, gan publicētais presē, Lursoft datu bāzē, gan internetā. Pašai kā temats, tā arī pētītais uzņēmums šķita ļoti interesants un saistošs, jo īpaši tādēļ, ka Latvijā šī ražošanas niša ir nepiepildīta, tirgū vēl brīva, taču, tieši pateicoties šai firmai, jau ar savu ievirzi, ko jauniesācējam būtu diezgan grūti izmainīt vai pierādīt, ka pastāv svaigas nevis špikotas idejas. To tad arī varētu balstīt uz savādāku uzņēmuma pieeju gan sev, gan apkārtējiem, gan arī izveidojot krasi atšķirīgas biznesa gan vadības, gan arī ražošanas stratēģijas.

SIA “Emīla Gustava šokolādes” raksturojums

SIA „Emīla Gustava šokolāde” ir reģistrēts komercreģistrā ar reģistrācijas Nr. 000363364 6. jūnijā 2003. gadā ar adresi Rīga, Tērbatas iela 93/95 – I, LV 1001. Parakstītais pamatkapitāls uz 30. 06. 2005. ir Ls 98290,00. 2003.gada jūnijā dibinātās "Emīla Gustava šokolādes" pamatkapitāls bija 10 000 latu. SIA „Emīla Gustava šokolādes” īpašnieki ir Zane Bērziņa (60%) un Līga Purviņa (40%).…

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „SIA "Emīla Gustava šokolāde" stratēģiskā analīze”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/455679

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register