Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,99
You save:
0,55 (11%)
Discounted price*:
4,44
Purchase
Add to Wish List
ID number:310308
Author:
Evaluation:
Published: 17.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2008.g. - 2008.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Teorētiskā daļa   
1.1.  Stenokardijas jēdziens   
1.1.1.  Stenokardijas pazīmes   
1.1.2.  Stenokardijas diagnostika   
1. 2.  Stenokardijas riska faktori un to cēloņi   
1.2.1.  Ateroskleroze   
1.2.2.  Smēķēšana   
1.2.3.  Holesterīns   
1.2.4.  Hipertensija   
1.2.5.  Cukura diabēts   
1.2.6.  Liekais ķermeņa svars jeb adipozitāte   
1.2.7.  Mazkustīgs dzīvesveids   
1.2.8.  Stress   
1.3.  Stenokardijas profilakse   
1.4.  Sirds veselības kabinēti   
2.  Praktiskā daļa   
2.1.  Pētījuma metodes apraksts   
2.2.  Respondentu un pētījuma bāzes apraksts   
2.3.  Aptaujas datu apraksts un analīze   
  Secinājumi   
  Priekšlikumi   
  Izmantotās literatūras saraksts   
Extract

Studiju darba tēma „Vadības stilu analīze SIA RECTOR” tika izvēlēta, jo autore vēlējās izpētīt uzņēmuma vadītāju vadīšanas stilus, kas ietekmē gan darbiniekus, gan uzņēmuma darbību. Vadības stilu iepazīšana un analīze būs noderīga stājoties turpmākajās darba attiecībās. Lai būtu labs līderis un vadītu padotos ir jābūt plašām teorētiskajām zināšanām, kas palīdzēs veidot veiksmīgu savienību ar personālu.
Tā kā uzņēmumā ir trīs līmeņu vadītāji, kas atbild katrs par savu nodaļu, tie šajā darbā tiks izpētīti. Pirmais ir uzņēmuma vadītājs, kurš vada darbību viesnīcā – administrācijā un pārrauga arī restorāna un virtuves darbību. Viņa pakļautībā strādā deviņpadsmit darbinieku, kaut darba uzdevumus viņš dod astoņiem darbiniekiem. Otrais ir restorāna vadītājs, kurš ir atbildīgs par restorāna darbinieku darbu, tas ir, viesmīļu un bārmeņu darbu, pavisam četri darbinieki. Trešais ir viesnīcas saimnieciskā sektora vadītāja, kura ir atbildīga par saimnieciskā sektora darbiniekiem, tas ir, istabenēm un apkopēju, kopā trīs darbinieces un vēl tehniķi, kas tiek izsaukti pēc vajadzības. Atbild arī par darbiniekiem, kas rūpējas par tehniskajām lietām uzņēmumā.
Par pētījuma objektu SIA „RECTOR” tika izvēlēts, jo vadītāji un viņu vadības stili ir ļoti atšķirīgi. Pie tam šī uzņēmuma vadītāju vadības stilu izpēte ir nozīmīga pētījuma veicējai gan tāpēc, ka šis pētījums ļaus izprast savu priekšnieku, gan tāpēc, ka šis pētījums palīdzēs uzlabot teorētiskās zināšanas par vadīšanas stiliem uzņēmumā, šī tēma ir iekļauta mācību procesā, kā arī saprast kāds vadīšanas stils ir visveiksmīgākais, lai uzņēmums labāk attīstītos un izpētītu vai kāds no vadības stiliem pastāv nesaistītā veidā ar citiem. Uzņēmuma vadītājs ir kompetents savā sfērā, taču šķiet, ka viņš nav pareizi noteicis distances līniju un, tāpēc reizēm darbinieki atļaujas nepildīt uzdotos uzdevumus laikā vai iebilst pret vadītāja idejām.…

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Vadības stilu analīze SIA "Rector"”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/310308

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register