Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,67 (15%)
Discounted price*:
3,82
Purchase
Add to Wish List
ID number:385357
Author:
Evaluation:
Published: 04.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2008.g. - 2008.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Kvalitātes nodrošināšanas metožu attīstības apskats    3
1.1.  Kvalitātes jēdziena vēsturiskā izpratne    3
1.2.  Kvalitātes nodrošināšanas metodes    4
1.2.1.  Statiskās metodes    5
1.2.2.  Analīzes metodes    8
2.  Kvalitātes vadības sistēmas mūsdienu izpratne    10
3.  Kvalitātes vadības sistēma valsts pārvaldē    12
3.1.  Kvalitātes vadības sistēmas ieviešanas mērķi    13
3.2.  Kvalitātes vadības sistēmas ieviešanas pamatprasības valsts pārvaldes iestādēm    14
3.3.  Kvalitātes vadības sistēmas priekšrocības    15
3.4.  Bezpapīra vadības sistēma ISO 9000    15
  Secinājumi    17
  Literatūras saraksts    18
  Pielikumi    19
Extract

Dzirdot vārdu “kvalitatīvs produkts” mēs to vairāk attiecinām uz precēm un pakalpojumiem privātā sektorā, taču augstākminētais termins valsts pārvaldē varētu nozīmēt augstas kvalitātes pakalpojumus, efektīvu finanšu resursu izlietošanu šo pakalpojumu sniegšanai un atklātu darbību. Lai to nodrošinātu, tiek veidota valsts pārvaldes iestāžu sistēma, kurā iestādēm nav jākonkurē citai ar citu ne par klientiem, ne finansējuma iegūšanu, jo katra no tām ir unikāla, izveidota konkrētu valsts pārvaldes funkciju īstenošanai. Tādējādi kvalitātes vadības ieviešanu valsts pārvaldes iestādēs vairāk ir kā līdzeklis iestādes ārējā imidža uzlabošanai, iekšējo problēmu risināšanai, centieniem paaugstināt starptautisko konkurētspēju.
Šajā darbā tiks sniegts ieskats kvalitātes nodrošināšanas metožu vēstruriskajā attīstībā, skaidrojot kvalitātes jēziena mainīgo izpratni kā vēsturē, tā mūsdienās, apskatītas kvalitātes nodrošināšanas metodes, kā arī skaidrota nepieciešamība kvalitātes vadības sistēmas ieviešanai valsts pārvaldē, par galvenajiem uzdevumiem izvirzot:
1)noskaidrot kvalitātes jēdziena būtību;
2)pamatot kvalitātes vadības sistēmas nepieciešamību valsts pārvaldes iestādēs, kā arī aprakstīt Latvijas pieredzi kvalitātes vadības sistēmu ieviešanā, ar to saistītos sasniegumus un problēmas.
Minētā informācija apkopota, pamatojoties uz normatīvo aktu bāzi, kā arī publikācijām internetā un presē.
Pirmajā nodaļā tiks skaidrots jēdziens „kvalitāte”, vienlīdz apskatot statiskās un analīzes kvalitātes nodrošināšanas metodes kvalitātes pilnveidošanā. Otrā nodaļa būs veltīta kvalitātes vadības sistēmas jēdziena mūsdienu izpratnei. Attiecīgi, trešajā nodaļā, noskaidrojot kvalitātes jēdziena būtību, tiks apskatīta kvalitātes vadības sistēmu nepieciešamību valsts pārvaldē.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,96 €
Work pack Nr. 1128730
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Kvalitātes vadības sistēmas valsts pārvaldē”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/385357

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register