Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:682165
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Motivācijas jēdziens, motivēšanas teorijas    5
1.1  Motivācijas jēdziens    5
1.2  Motivēšanas teorijas    6
1.1.1  Satura motivēšanas teorijas    7
1.1.2  Norises motivēšanas teorijas    13
1.1.3  Stimulējošās motivēšanas teorijas    19
2.  Motivācijas sistēmas analīze uzņēmumā „X”    23
2.1  Finansiālā stimulēšana    24
2.2  Atzinības izteikšana    25
2.3  Pienākumu un atbildības deleģēšana    27
2.4  Saliedētas komandas veidošana    28
3.  Pētījums par organizācijas motivācijas sistēmu    30
  Nobeigums    34
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    36
Extract

Cilvēka darbība atstāj ietekmi uz apkārtējo pasauli, pašu cilvēku un citiem cilvēkiem. Bet, kas iespaido cilvēka rīcību? Tie ir dažādi motīvi, kurus ietekmē cilvēka pasaules redzējums, kultūra, raksturs, vajadzības. Lai cilvēks strādātu tā kā vadība to vēlas, ir jāietekmē viņa rīcību. Vadība to spēj panākt, izmantojot tādu procesu kā menedžments, kas koordinē visas darbības.
Piesaistītos darbiniekus vēl ir jāieinteresē un jāpārliecina darīt savu darbu tā, lai organizācijas mērķi tiktu sasniegti, respektīvi, tie ir jāmotivē. Nepietiekami motivēti darbinieki, vai neapmierināti ar savu darbu var darboties pret organizāciju tās mērķu sasniegšanā. Tas var notikt caur attieksmi pret darbu, caur neformālām grupām (izsakot savu neapmierinātību citiem darbiniekiem, aģitējot citus neveikt savus pienākumus, utt.).
Tiek uzskatīts, ka cilvēku resurss ir vislielākā organizāciju bagātība, bet tajā pašā laikā tas ir vienīgais resurss, kas ir spējīgs darboties pret organizāciju. Katram darbiniekam ir savi uzskati, vajadzības, attieksme pret lietām tai skaitā arī pret darbu, tikai katram sev raksturīga uzvedība, utt. Tāpēc vadītājiem, ir jāprot izzināt darbinieku vajadzības, censties tās apmierināt, lai kopīgiem spēkiem sasniegtu organizācijas mērķus.
Kursa darba mērķis ir pilnveidot motivācijas sistēmu.
Kursa darba izstrādei tiek izvirzīti sekojoši uzdevumi:
1)Pētīt motivācijas un motivēšanas jēdzienus;
2)Pētīt motivēšanas teorijas;
3)Veikt motivācijas sistēmas analīzi uzņēmumā „X”;
4)Sniegt secinājumus un izvirzīt priekšlikumus uzņēmuma motivācijas sistēmas pilnveidošanai.
Realizējot darba mērķi autors pēta darbinieku motivāciju privātā uzņēmumā, kas nodarbojas ar apakšveļas tirdzniecību.
Lai iegūtu labāku izpratni par motivācijas nozīmi mūsdienu organizācijās, līdzās teorētiskajam materiālam tiek izmantotas pētījumu metodes – aptauju metode, lai iegūtu pētāmo materiālu un monogrāfiskā faktoru analīzes metode, lietojot tabulas un grafikus, lai iegūtos rezultātus apkopotu un analizētu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1131524
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register