Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:404781
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.03.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Tirgus analīze    4
1.1.  Īss uzņēmuma apraksts    4
1.2.  Makrovides analīze    5
1.2.1.  Demogrāfiskā vide    5
1.2.2.  Ekonomiskā vide    7
1.2.3  Sociālkultūras vide    8
1.2.4.  Tiesiskā vide    10
1.3.  Tirgus raksturojums    11
1.4.  SWOT analīze    13
2.  Konkurences analīze    15
3.  Uzņēmuma iekšējā analīze    16
3.1.  Segmentēšana    16
3.2.  Mārketinga mix elementi    18
3.3.  Produkts    18
3.4.  Cena    20
3.5.  Sadale    22
3.6.  Virzīšana    23
4.  Misija, vīzija, mērķi, stratēģijas    26
5.  Plāns stratēģijas realizēšanai    29
  Secinājumi un priekšlikumi    30
  Izmantotā literatūra    32
Extract

1847. gadā, Anglijā, firmā "Fraijs un dēli" iemācījās savienot kakao pulveri, kakao sviestu un cukuru. Tā tadās pirmā šokolādes tāfelīte. 18.gadsimta vidū zviedru dabas zinātnieks Karls Linnejs, kas pats bija liels šokolādes mīļotājs, iekļaudams savā augu klasifikācijas sistēmā arī šokolādes koku, sugas apzīmējumam kā pirmo izvēlējās vārdu theobroma, kas gieķu valodā nozīmē dievu ēdiens, maiju cacao atstādams kā otru. No maiju vārda cacao un acteku cacahuatl vēlāk radies vārds chocolate. Šai baudvielai esot 3500 gadu sena vēsture. Jau ap 1500.gadu pirms mūsu ēras to pazinuši Meksikas līča piekrastē mītošie olmeki. Tajos laikos gan šokolāde izmantota tikai šķidrā veidā, turklāt no kakao pupiņam neatdalot taukus. Šokolāde tāda, kādu to pazīst mūsdienās, sākta lietot 19.gadsimta vidū Anglijā.
Šodien Latvijas tirgū var ievērot plašu saldumu sortimentu. Īpaši populāra ir šokolāde un tās izstrādājumi. Balstoties uz tēmas aktualitāti autors šajā darbā analizēs a/s „Laima” šokolādes tāfelītes.
Darba mērķis ir izpētīt uzņēmuma darbību tieši šokolādes tāfelīšu tirgū. Analizēt uzņēmuma stiprās un vājās puses, iespējas un draudus, kā arī iespējamās stratēģijas, kādas būtu veicamas, lai uzlabotu uzņēmuma darbību, palielinātu produkcijas realizācijas apjomu. Aplūkot uzņēmuma produktu, sadali, virzīšanu tirgū, lai izpētītu ar ko a/s „Laima” šokolādes tāfelītes atšķiras no citu uzņēmumu produkcijas. Kā arī aplūkot uzņēmuma mērķus, misiju.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1181981
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register