Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:417939
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.07.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Inovatīvā mārketinga īpatnības
1.Starp zinātniski tehniskas produkcijas izstrādāšanu un reālu pielietošanu eksistē dažreiz diezgan nozīmīga laika atstarpe, galīgs rezultāts no tās izmantošanas pilnā mērā būs redzams tikai nākamajā periodā. Nākamā galaprodukta konkurētspēja ir atkarīga un no pētījumu virziena izvēles pareizuma zinātniski pētnieciskos un izmēģinājumu konstruktoru darbu veikšanas periodā. Tas nozīmē, jaunievedumu mārketinga sistēmā nozīmīgai vietai ir jāaizņem tehnoloģiskajai prognozei, kuras mērķi ir ZPIKC tāda virziena noteikšana, kura realizācijas rezultāti būs konkurētspējīgi nākotnē.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register