Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:708635
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Mārketinga pētījumi it sevišķi starptautiskajā mārketingā ir ļoti būtiski, jo kā gan savādāk iespējams novērtēt konkurences stāvokli, prognozēt tirgus attīstību un gaidāmo patērētāju pieprasījumu, izstrādāt efektīvākus paņēmienus preču realizācijā vai novērtēt kompānijas autoritāti esošajā vai jaunajā tirgū, kurā ir vēlme uzsākt darbību.

Lai arī vadītāji lieliski izprot mārketinga pētījumu nozīmi pašmāju tirgū, visizplatītākais iemesls neveiksmēm starptautiskajā darbībā ir sagatavošanās un informētības nepietiekamība. Lielāko neveiksmju cēlonis ir neizpratne par konkrētās valsts biznesa vidi. Vai nu daudzas firmas netic starptautiskā mārketinga pētījumu nozīmei un lietderībai, vai arī sastopas ar darbinieku nekompetenci, kā dēļ to nav iespējams veikt pilnvērtīgi.1
Amerikas Mārketinga Asociācija (AMA) mārketinga pētījumus definē kā galveno saikni starp patērētāju, pircēju, sabiedrību un mārketinga speciālistiem, norādot to kā informācijas apmaiņas portu, kas nodrošina informāciju, kas identificē un definē mārketinga iespējas un sagaidāmās problēmas, ģenerē, rafinē un novērtē jau veiktās mārketinga darbības, monitorē patreizējo situāciju un uzlabo kopējo skatījumu uz visiem mārketinga procesiem.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1126228
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register