Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,49
You save:
0,47 (19%)
Discounted price*:
2,02
Purchase
Add to Wish List
ID number:897648
Author:
Evaluation:
Published: 26.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Piedāvājot produktus jebkurā tirgū uzņēmumam ir jāsaprot, ka tas nevar apkalpot visus šā tirgus pircējus par tad, ka tas nevar apkalpot visus šā tirgus pircējus pat tad, ja to ļautu ražošanas jaudas, jo pircēji ir attiecīgo produktu izlieto dažādi, bet svarīgākais – to iegādei ir dažāds motivējums. Šādos apstākļos izšķirošā cīņā efektīvāka ir noteikta tirgus segmenta apkalpošana, tomēr parasti pie tāda secinājuma nenonāk uzreiz, un savas „nišas” atrašana tirgū notiek vairākos posmos: 1
masu mārketings – produkta pārdevējs organizē viena produkta masveida ražošanu, sadali un virzību visiem tirgiem. uzmanība tiek koncentrēta nevis uz to, ar ko atšķiras klientu vajadzības, bet gan uz to, kas tajās kopīgs.…

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Starptautiskā tirgus segmentēšana”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/897648

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register