Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:969433
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Daudzas veiksmīgas kompānijas vērē savu biznesu kā no ārējas vides, tā arī no iekšējas. Mārketinga vide vienmēr mainās – jaunas problēmas vai jaunās iespējas. Viena no kompānijām, kura var regulēt tās vides ir Mattel, kuri ražo Barbi.
Daudzas kompānijas neanalizē ārējas vides attīstības tendences, ignorē izmantot jaunas iespējas. Kompānijas stratēģijas, struktūra, sistēma un organizācijas kultūra drīz noveco, un tās bremzē piedalīšanu tirgū, kur ir liela konkurence un milzīgas korporācijas.
Par ārējo vidi un tās izmaiņām seko mārketologi. Viņi vāca informāciju un pēta tirgu.
Šajā ātri izmaināma globālā pasaulē kompānijai vajadzētu veikt sešu pamatu faktoru monitorings: demogrāfiskais, ekonomiskais, dabas, tehnoloģiskais, politiski – tiesiskais un sociāli – kultūras.1 Visi šie faktori darbojas viena ciklā, katrs ir saistīts viens ar otru. Piemēram, straujš dzimstības augums (demogrāfiskais faktors) ved pie resursu samazināšanas un ārējas vides piesārņošanas ( dabas faktors), un tas viss ļāva cilvēku prasīt jaunus likumus (politiskais faktors). Iestādīti ierobežojumi stimulē jaunu tehnoloģisku lēmumu un produktu (tehnoloģiskais faktors), kuri, būtu pieejami (ekonomiskais faktors), var galu galā izmainīt attieksmi un cilvēku rīcības (sociāli – kultūras faktors).…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register