Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,49
You save:
0,35 (14%)
Discounted price*:
2,14
Purchase
Add to Wish List
ID number:706289
Author:
Evaluation:
Published: 27.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Izejot starptautiskajā tirgū, uzņēmumiem ir jāizvērtē, izvēlēties mārketinga kompleksa standartizāciju vai adaptāciju. Mārketinga kompleksa standartizācija balstās uz viena veida vajadzībām, patērētāju mobilitāti, mēroga un pieredzes efekta, kā arī uz tehnoloģiju rēķina. Izvēloties adaptāciju, uzņēmumam nepieciešams pielāgoties katram tirgum atsevišķi, tādejādi paaugstinās ražošanas izmaksas. Firma var izvēlēties starptautiskā tirgus iekļūšanas stratēģijas pēc dotā produkta/mērķa kā arī citiem faktoriem. Ir vajadzīgs paredzēt spēkus un virzienu, lai precīzi izvēlētos tirgū iekļūšanas stratēģiju. Vispārīgi runājot, tirgū iekļūšanas stratēģijai jābūt balstītai uz gaidāmo peļņu. Tomēr tas reizēm var izrādīties vieglāk pasakāms, nekā izdarāms, jo ārzemēs saistošie nepieciešamie dati var iztrūkt. Tirgū iekļūšanas stratēģijas faktori ir 4, tie ir: iekšējie faktori, ārējie faktori, vēlmju raksturojošie faktori un darījumu specifiskā uzvedība. 1
Iekšējie faktori, kas ietekmē firmas stratēģijas izvēli, iziešanai starptautiskajā tirgū ir: 2
• Uzņēmuma lielums. Izmērs ir lielums, kas nosaka uzņēmuma spēju tikt galā ar resursu pieejamību, piemēram, resursu apjoma samazinājums var būt par iemeslu tam, ka samazinās iesaistīšanās starptautiskajā biznesā.
• Starptautiskā pieredze. Pieredze, kas attiecās uz apjomu, ko kompānija ir iesaistījusi starptautiskajā tirdzniecībā, var gūt labumu gan no darbībām vienā valstī, gan starptautiskajā vidē. Starptautiskā pieredze samazina izmaksas un pasargā no neskaidrībām starptautiskajā tirgū.
• Produkts. Tādi fiziskie produkta raksturojumi, kā vērtība/svars, bojāšanās un kompozīcija, ir svarīgs nosacījums tam, kur izvietot ražošanu. Piemēram, produkti ar augstu pievienoto vērtību netiek pārsvarā izmantoti tiešai eksportēšanai, savukārt, produktiem, kam ir zemāka pievienotā vērtība, tiek ražoti ārvalstīs, pārdodot licences, utt.
Ārējie faktori, kas ietekmē firmas stratēģijas izvēli, iziešanai starptautiskajā tirgū ir: 3
• Sociālkultūras distance starp pašmāju valsti un ārzemju valsti. Sociālkulturāli līdzīgām valstīm ir līdzīgs bizness un industriālā pieredze, vienāda vai līdzīga valoda, salīdzināma izglītības sistēma un kultūras rādītāji. Atšķirīgākas valstis var censties izvairīties no tiešām investīcijām svešās valstīs.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Starptautiskā tirgus izvēle un stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/706289

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register