Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,99
You save:
0,60 (15%)
Discounted price*:
3,39
Purchase
Add to Wish List
ID number:502139
Author:
Evaluation:
Published: 19.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Jebkuras mārketingu stratēģijas panākumu noslēpums - ir kompānijas spēja īstenot izvēlēto stratēģiju. Firmai jābūt tāda organizatoriska struktūra, kura atbilst starptautiskai videi.
Kompānijas vada savu darbību starptautiskā mārketingā izmantojot trīs dažādus veidus. Kompāniju vairākums vispirms organizē eksporta nodaļa, pēc tam rada starptautisko filiāli un, beidzot, kļūst par globālu organizāciju.
Eksportu nodaļa
Parasti, firma iznāk starptautiskā tirgū, sākot ar savas preces parasto eksportu. Starptautisko pārdošanu paplašinājuma laikā kompānija organizē eksportu nodaļu, kuras sastāvā ieiet noietas nodaļas vadītājs un viņa palīgi. Kad pārdošanu apjoms augs, eksportu nodaļa paplašinās, ieskaitot atšķirīgus mārketingu dienestus .
Starptautiskā apakšvienība
Starptautiskā apakšvienība (international division). Mārketingu organizācijas forma, kad filiāle kontrolē visu starptautisko kompānijas darbību. Mārketinga, ražošanas, pētījumu, plānošanas un personāla speciālisti sastāda funkcionējošās apakšvienības pēc ģeogrāfiskas vai ražošanas pazīmes vai gan starptautiskais filiāls, kurš atbild par savu pārdošanu un peļņu.
Globāla organizācija
Globāla organizācija (global organization). Starptautiskās organizācijas forma, kad augstākais vadīšanas kompānijas loceklis un personāls plāno produkcijas vai ražošanas jaudu, mārketinga politiku, finansiālas straumes un materiāli-tehniskas apgādes sistēmas vispasaules mērogā.1 Globālas funkcionālas apakšvienības dot atskaiti par savējo darbību tieši priekš prezidenta, nevis priekš starptautiskās nodaļas vadītāju.…

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Starptautiskā mārketinga vadīšana”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/502139

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register