Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
1,99
You save:
0,26 (13%)
Discounted price*:
1,73
Purchase
Add to Wish List
ID number:804806
Author:
Evaluation:
Published: 03.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Katram uzņēmumam, kas nodarbojas ar starptautisku uzņēmējdarbību ir jāizveido arī sava mārketinga koncepcija, pēc kuras tālāk tiek virzīts mārketings. Mārketinga koncepcija ir uzņēmuma starptautiskas darbības filozofija, kas virzīta uz klienta vēlmju un vajadzību apmierināšanu, nodrošinot panākumus uzņēmumam. Piemērojot savu ražojumu dažādiem tirgiem, cenšoties noturēt vecās pozīcijas, vai iekarojot jaunus tirgus, kompānijas reizē padara savu darbību komplicētāku un paaugstinātais centralizācijas un vadīšanas līmenis šādās starptautiskās firmās paredz tādu vadīšanas nodaļu attīstību, kā mārketinga vadības(stratēģiskās un operatīvās), iekšējās plānošanas un kontroles attīstību (Piemēram, stingra, centralizēta starptautiska kontrole vai centralizēti resursi ar mērenu kontroli).…

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Starptautiskā mārketinga vadīšana (menedžments)”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/804806

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register