Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:303876
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Starptautiskā mārketinga vide ir uzņēmumu darbību ietekmējošo labvēlīgo un nelabvēlīgo faktoru kopums, kuri izraisa nepieciešamību tos izmantot vai pārvarēt, lai īstenotu mārketinga mērķus. Starptautiskā mārketinga vidi, tāpat kā vietējā mārketinga vidi, var iedalīt divās daļās: iekšējā vide un ārējā vide. Ārējā vide aptver visu, kas notiek ārpus uzņēmuma, savukārt iekšējā vide tos mārketinga aspektus, kuri pastāv uzņēmuma iekšienē.

Mārketinga ietekmējošie iekšējās vides faktori ir šādi:
Institucionālais menedžments jeb augstākā līmeņa menedžeri – tā ir administrācijas grupa, kas kontrolē uzņēmuma darbību.
Finanšu struktūrvienības – ir atbildīgas par dažādo biznesa darbību rentabilitātes vērtējumu.
Pētniecības struktūrvienības – parasti strādā zinātnieki un speciālisti, kuri ir lepni par sava darba nozīmīgumu, turpretī mārketinga dienestā galvenokārt strādā cilvēki, kuri ir orientēti uz biznesu.
Ražošanas struktūrvienības – tās darbība parasti ir saistīta ar iekārtas uzstādīšanu un remontu, konfliktiem ar strādniekiem utt.
Grāmatvedība – tās darbinieki ir ieinteresēti, lai uzņēmuma darbību izmaksas būtu iespējami zemākas. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register