Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
12,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:431481
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  PAMATINFORMĀCIJA PAR KAMPAŅU    3
  INFORMĀCIJA PAR REKLAMĒJAMO PRODUKTU    4
  MĒRĶIS, UZDEVUMI    5
  MĒRĶAUDITORIJA    6
  KAMPAŅAS PLĀNS    7
  BUDŽETS    8
  IZVĒLĒTIE REKLĀMAS KĀNĀLI; TO IZVĒLES KRITĒRIJI UN IZMAKSAS    9
  TV3    9
  LAIKRAKSTS „DIENA”    11
  VIDES REKLĀMA LIELĀKAJĀS LATVIJAS PILSĒTĀS    12
  REKLĀMAS BIEŽUMS UN IZMAKSAS, CPT    12
  REZUMĒJUMS    14
  REKLĀMAS MAKETI (VIDES REKLĀMAI)    15
  Ilustrācija 1 Enerģijas dzēriens "Buzz"    4
  Ilustrācija 2 "Buzz" zīmols    5
  Ilustrācija 3 Kampaņas plāns    7
  Ilustrācija 4 TV Share % LV oktobris    9
  Ilustrācija 5 Raidījumu TOP 20 oktobris    10
  Ilustrācija 6 TOP 10 preses izdevumi pēc auditorijas    11
  Ilustrācija 7 Diena auditorija    11
  Tabula 1 CSP dati par iedzīvotājiem mērķgrupā    6
Extract

Reklāmas kampaņas uzdevums ir popularizēt un veicināt noietu reklamējamam
produktam – enerģijas dzērienam „Buzz”. „Buzz” enereģijas dzēriens būs paredzēts
galvenokārt cilvēkiem kas ikdienā ir noslogoti ar darbu, mācībām un citām aktivitātēm,
un izjūt nogurumu, enereģijas zudumu līdz ar ko mazinās veicamo darbu produktivitāte.
Enerģijas dzēriens „Buzz” nav vienkāršs dzēriens – tas ir enerģijas lādiņš
produktīvai dienai! Kampaņas uzdevums būs reklamēt šo enerģijas dzērienu kā
uzmundrinošu, spēkus dodošu un motivējošu dzērienu, lai cilvēki varētu pagarināt savu
noslogotu ikdienu un starp visiem saviem ikdienas darbiem pagūt laiku veltīt arī citiem
līdzcilvēkiem un spētu jautri un enerģiski atpūsties – lai katrā drūmajā ikdienā ienāktu
kāds prieka, jautrības un enerģijas lādiņš kopā ar enerģijas dzērienu „Buzz”!

Trešais reklāmas kanāls būs vides reklāma. Vides reklāma izvēlēta, jo lai
papildus mērķauditorija sasniegtā atcerētos mūsu vēstijumu no TV un preses, ar
vides reklāmu uzdevums panākt lielāku frekvenci mērķgrupai. Vides reklāma tiks
izvietota gan uz tiltiem Rīgā, gan stendos un uz afišas stabiem Rīgā, Daugavpilī,
Jurmalā un Liepājā – jo šīs ir Latvijas iedzīvotāju ziņā lielākās pilsētas un
ekonomiski aktīvākās ar lielāko tirgus daļu. Par cik šīs pilsētas ir ekonomiski
attīstītākās, tad zināms ka darba dienās liela daļa Latvijas iedzīvotāju koncentrējas
šajās pilsētās dodoties uz darbu, mācībām un atpūtā – tātad nodrošina mūsu
mērķgrupas pieplūdumu izvēlētajās pilsētās, kas pamato vides reklāmas iespēju
nodot mūsu vēstījumu ik dienas cilvēkiem, kuriem savā ikdienas „ceļā” nākas iet
garām reklāmas stendiem.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,77 €
Work pack Nr. 1238235
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register