Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:455341
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.09.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Pētījumu dizains ir struktūra var plāns, kuru izmanto datu vākšanas un analīzes procesā. Tas ir projekts, kuru izmanto, lai efektīvi veikt pētījumu. Kaut arī ir iespējams noteikt un veikt pētījumu bez detalizētas struktūras, taču tieši dizains nodrošina pareizo pētījuma virzienu. Pētījumu dizains nodrošina to, ka pētījums būs piederīgs problēmai un izmantos efektīvākas ekonomiskas metodes.

Pētījumu dizaina veidi

Pastāv dažādi mārketinga pētījumu dizaina veidi. Pēc mērķiem pētījumu dizainu klasificē:
pētnieciskajā;
aprakstošajā;
gadījuma rakstura jeb nejaušajā.
Pētnieciskā pētījuma pamatā ir jauno ideju un ieskatu atklājums. Būtībā pētnieciskais pētījums dod pamatojumu, kas pēc tam transformējās konkrētos pētījuma objektos un metodēs, kā tos objektus izpētīt.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register