Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:337280
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.07.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Neskatoties uz pastāvošo stereotipu, viesnīcu bizness Latvijā ir. Turklāt ne tikai pastāv, bet arī attīstās. Tātad, kāda situācija tagad ir izveidojusies Latvijas viesnīcu tirgū?

Pašlaik Latvijā darbojas vairāk nekā 200 viesnīcas, viesu nami un moteļi, 78 no kurām ir apvienotas Viesnīcu Asociācijā. Rīgas centrā izvietotu viesnīcu piepildījums ir lielāks par 50 procentiem. Latvijā ir trīs “pieczvaigžņu” līmeņa viesnīcas:
Radisson SAS;
Park Hotel Rīdzene;
Hotel Grand Palace.
Viesu namu un moteļu augstākā (ceturtā) līmeņa ir aptuveni tikpat daudz. Rīgā tas ir:
Nams 99
Man-Tess.
Vēl divi ir izvietoti Daugavpilī – motelis Stalkers un
viesu nams Villa Ksenija.

Ja runājam par to, kas katastrofiski trūkst viesnīcu tirgū, tad tas ir no “vienzvaigžņu” līdz “trīszvaigžnu” līmeņa viesnīcu un viesu namu ar pieejamām cenām un augstu (apmierinošu) servisu. Tieši tāpēc kā vienu no mūsu organizācijas galvenajiem mērķiem mēs nosaucam tādu līmeņu viesnīcu tīkla izveidošanu. Šodien kā gandrīz vienīgo piemēru tirgū var minēt kempingu Ventspilī. Neapmierinošs stāvoklis ir arī kopmītņu – vislētāko viesnīcu veida – piedāvājumā. Ievērojams trūkums ir moteļu skaita nepietiekamība.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register