Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:506870
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.11.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  JAUNA PRODUKTA IEVIEŠANAS PAMATPRINCIPI    5
1.1.  Mārketinga būtība un mērķi    5
1.2.  Mārketinga vide    9
1.3.  Jauna produkta dzīves cikla posmi    13
2.  JAUNA PRODUKTA IEVIEŠANAS METODOLOĢIJA    17
2.1.  Reklāmas stratēģijas vieta mārketinga plānošanā    17
2.2.  Reklāmas stratēģijas vieta reklāmas plānošanas ciklā    17
2.3.  Mērķa grupu apraksts    19
3.  JAUNA PRODUKTA IEVIEŠANA NOTEIKTĀ UZŅĒMUMĀ    21
3.1.  Uzņēmuma darbības raksturojums    21
3.2.  Uzņēmuma jauna produkta raksturojums    22
3.3.  Uzņēmuma mērķi un stratēģijas jauna produkta ieviešana tirgū    23
3.4.  Tirgus analīze    25
3.5.  Uzņēmuma iekšējās un ārējās vides novērtējums    25
3.6.  SIA ‘’Optronics’’ plānotais peļņas vai zaudējumu aprēķins    27
  SECINĀJUMI    32
  PRIEKŠLIKUMI    33
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKTS    34
Extract

SECINĀJUMI
Šobrīd lielākā daļa firmu saprot, ko nozīmē apmierināts klients, tas dod perspektīvas tirgus daļas paplašināšanas iespējas, gūt lielāku peļņu, nākotnes iespējas, lielāku noietu pakalpojumiem un visbeidzot apmierinātību par paveikto darbu. Lai apmierinātu savus klientus, uzņēmumam jācenšas visu laiku paplašināt savu sortimentu ar jauninājumiem.
Studiju darbā tiek aplūkots uzņēmums „Optronics”, kas vēlas ievest jauno produktu tirgū. Lai veiksmīgi ieviestu jaunu produktu, uzņēmums aprēķināja visas izmaksas, kas ir nepieciešamas jauna produkta pārdošanai, izstrādāja mērķus un stratēģijas jauna produkta ieviešanai tirgū, kā arī veica tirgus segmentēšanu.
Viena no uzņēmuma stratēģijām ir saistīta ar reklāmas pasākumiem, jo statistika liecina par to, ka ļoti liela loma produkta izvēles rezultātā ir reklāmai. Uzņēmums plāno ievietot nelielu reklāmu par jaunu produkta ieviešanu laikrakstos un žurnālos, kā arī reklamēt jaunu produktu radiostacijās. Jo produkts vai pakalpojums ir vairāk un veiksmīgi reklamēts, jo tam ir lielāks pieprasījums.
Pēc veiktajiem izmaksu un produkta pašizmaksas aprēķiniem, redzams, ka produkta iegādes ieguldītie līdzekļi atmaksājas un ir peļņu nesoši. Uzņēmumā kvalitātes nodrošināšanai ir izstrādāta un ieviesta uz HACCP pamatprincipiem balstīta paškontroles sistēma.

PRIEKŠLIKUMI
SIA ”Optronics” pašlaik atrodas diezgan stabilā un drošā situācijā. Taču jāatzīst, ka uzņēmumam ir liels konkurentu skaits, kuri sniedz līdzīgas pakalpojumus. Lai uzņēmums būtu līderis savu konkurentu starpā, tam būtu visu laiku jānodarbojas ar savu pakalpojuma attīstību, bet arī nedrīkst aizmirst par saviem pastāvīgiem klientiem.
Uzņēmumam, lai lietderīgāk izmantotu esošo potenciālu, palielinot pārdoto produkcijas apjomu ir nepieciešams papildus vērt vaļā filiāles reģionos, kas gan papildus prasa ieguldīt līdzekļus telpu iegādē vai īrē, bet palielinās pārdošanas apjomi un ieguldītie papildus līdzekļi atmaksāsies.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1335328
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register