Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:513296
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Problēmas formulēšana- vislielākais labums, ko var iegūt veicot mārketinga pētījumu, ir iegūt atbildi vai atrisinājumu konkrētai problēmai. Tikai un vienīgi tad, kad problēma ir skaidri noformulēta un noteikta, mārketinga pētījums var palīdzēt tās atrisināšanā. Svarīga šī posma daļa ir specifisko mārketinga projektu mērķu noteikšana. Pirms šie mērķi nav noteikti, nav ieteicams virzīties tālāk mārketinga pētījumā.
Pētījuma dizaina noteikšana- informācijas avoti, kas nepieciešami problēmas izstudēšanai iet roku rokā ar pētījuma dizaina noteikšanu. Un katrs no tiem ir lielā mērā atkarīgi no tā, cik pareizi un tieši ir noformulēta problēma. Ja problēma īsti nav noteikta, var apgalvot, ka pētījums ir izgāzies. Pētnieciskā daļa sākas ar sekundāro datu apstrādi, tāpat pētnieciskā daļa var ietvert sevī arī zinošu cilvēku intervēšanu vai fokus grupu izveidošanu.
Datu metodes un formas dizains- bieži vien, lai atrisinātu konkrētu problēmu uzņēmumā, nepietiek vien ar iekšējo informāciju, t.i., pārdošanas apjomiem, tāpēc uzņēmumam rodas vajadzība pēc primāriem datiem, kas tiek vākti speciāli pētījumiem.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1120217
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register