Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:533483
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.12.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
Extract

Ļoti reti kad notiek tā, ka mārketinga pētījumu datus vāc tas, kurš ir izstrādājis pētījuma dizainu. Pētniekiem ir divas iespējas, kā iegūt sev interesējošos datus. Tie var izveidot savus uzņēmumus vai sadarboties ar datu vākšanas aģentūrām. Jebkurā gadījumā datu vākšanas process paredz noteikta nozares darbinieku iesaistīšanos. Darbinieki, kas vāc datus, galvenokārt nav informēti vai zinoši par pētāmā objekta vēsturi vai arī viņiem ir salīdzinoši neliels treniņš pētījumos. Pastāv plašas iespējas kā pārkāpt ētiskos standartus, tāpēc daudzi advokāti cīnās par to, lai šie stanarti netiktu pārkāpti.
Viss nozares darbs iekļauj sevī to cilvēku izvēli, trenēšanu un pārraudzīšanu, kuri nodarbojas ar datu vākšanu.
Datu vākšanas process sastāv no sekojošiem posmiem
Nozares darbinieku izvēle = = > nozares darbinieku trenēšana = = > nozares darbinieku pārraudzīšana = = > nozares darbinieku apstiprināšana = = > nozares darbinieku novērtēšana.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1120214
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register