Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:536166
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.03.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Produkta marka    3
2.  SIA “Cido pārtikas grupa” markas raksturojums    5
3.  SIA Cido pārtikas grupas markas mērķi    6
4.  Produkta iesaiņojums    6
5.  SIA Cido pārtikas grupas vīzija    7
6.  SIA Cido pārtikas grupas mērķi    7
7.  CIDO kvalitāte    8
8.  SIA Cido pārtikas grupas logistika    9
9.  CIDO un „Danish Brewery Group”    9
  Izmantotā literatūra    11
Extract


Produkta marka ( brand ) ir viens no preces individuālā raksturojuma elementiem . Valstīs ar attīstītu tirgus ekonomiku šim faktoram piešķir ļoti lielu nozīmi.
Produkta marka ir produkta vārda ( nosaukums ) , zīmes ( simbola ) un tiesību aizsardzības kopa , kas apliecina produkta piederību uzņēmuma (pārdevēja ) produktiem un atšķir to no konkurentu produktiem .
Produkta vārds ir produkta īpašais nosaukums , kuram ir īpašvārda funkcija .
Produkta zīme ir produkta markas daļa , kas izteikta ar grafisku simbolu .
Tiesību aizsardzība ir produkta markas sastāvdaļa , kas pārdevējam dod īpašas tiesības izmantot produkta vārdu .
Tirgus veidošanās vēsturiskajā rītausmā vairākumam produktu nebija markas . Taču drīz pēc tādas radās vajadzība . Viduslaiku amatniekiem bija vajadzīga pazīšanās zīmes viņu ražotajām labās kvalitātes precēm , lai pasargātu sevi un pircējus no nepilnvērtīgiem , nekvalitatīviem atdarinājumiem .
Mūsdienās atpazīstamība , ir viens no svarīgākiem panākumu faktoriem , kas palīdz komercsabiedrībai izdzīvot tirgus stingras konkurences apstākļos . Savukārt viens no atpazīstamības paaugstināšanas paņēmieniem ir reklāma , tai skaitā arī ar uzņēmuma interneta mājas lapas izveides palīdzību .
Produkta markas saistas ar noteiktām asociācijām , piešķir precei vai pakalpojumam papildus nemateriālo vērtību un atšķir to no konkurentu piedāvājuma. Stiprs brands darbojas divās nozīmīgās dimensijās: piešķir organizācijai atpazīstamību un rada noteiktas asociācijas. Brands ir viens no izšķirošajiem līdzekļiem cīņā ar konkurentiem .…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register