Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:660316
 
Evaluation:
Published: 13.08.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Tirdzniecības uzņēmuma ‘’Sakta” vadības struktūra un darbības raksturojums    5
2.  Finansu apskats tirdzniecības uzņēmumā ‘’Sakta”    9
2.1.  Tirdzniecības uzņēmuma ‘’Sakta” vispārējie finansu rādītāji    9
2.2.  Tirdzniecības uzņēmuma ‘’Sakta” horizontālā un vertikālā analīze    12
3.  Preces realizācija tirdzniecības uzņēmumā ‘’Sakta”    16
3.1.  Preču sagatavošana tirdzniecībai veikalā ‘’Sakta’’    16
3.2.  Pircēju apkalpošanas metodes    18
4.  Preču noieta stimulēšana tirdzniecības uzņēmumā ‘’Sakta”    21
5.  Reklāma    24
6.  Pētījuma rezultātu apkopojums    26
  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Izmantotā literatūra    30
Extract

Latvijā liela daļa tirdzniecības uzņēmumu nodarbojas ar mazumtirdzniecību. Tie ir pārtikas veikali un to tīkli, piemēram, tādi kā "Rimi", kur var iegādāties dažādas pārtikas preces. Tie ir apavu, apģērbu, mēbeļu, ķimikāliju u.c. veikali. Arī uzņēmējs, kurš pa telefonu piedāvā mājas vai dzīvokļa remontu, un viesnīcas, kuras reklamē atpūtu brīvdienās par zemāku cenu - tie visi ir mazumtirgotāji. Turklāt nav svarīgi kādā veidā tiek pārdotas preces vai pakalpojumi - ar personīgās pārdošanas metodi, pa pastu, uz ielas vai mājās. Mazumtirdzniecība ieņem svarīgu vietu valsts ekonomikā. Autore darba laikā apskatīs konkrētu mazumtirdzniecības uzņēmumu "Sakta". Tirdzniecības uzņēmums "Sakta" ir Rīgas pašvaldības uzņēmums, kurš dibināts saskaņā ar Rīgas tautas deputātu padomes izpildkomitejas 1991. gada 6. septembra sēdes lēmumu nr. 156
Uzņēmuma galvenais uzdevums ir apmierināt Rīgas iedzīvotāju pieprasījumu pēc rūpniecības precēm un, izmantojot iegūto peļņu, realizēt strādājošo sociālās un ekonomiskās intereses un uzņēmuma mantas īpašnieka - Rīgas pašvaldības intereses.
Uzņēmums cenšas apmierināt cilvēku - savu pircēju vēlmes un vajadzības. Cilvēku vajadzības ir daudzveidīgas, mainīgas un atkarīgas no dažādiem apstākļiem. Savas vajadzības cilvēks spēj apmierināt atkarībā no viņam rīcībā esošo līdzekļu daudzuma. T.i. atkarībā no spējām, sava darba rezultātiem un no viņam rīcībā esošajiem materiālajiem līdzekļiem. Cilvēka vajadzību apmierināšana veido tirgus pieprasījumu, lai celtu savu preču apgrozījumu.
Tēmas aktualitāte, ko autore ir analizējusi kursa darbā ir ar preces realizāciju saistītie jautājumi – preču pārdošana un klientu apkalpošana, noieta stimulēšana un reklāma. Šie jautājumi ir ļoti svarīgi uzņēmuma pastāvēšanai un turpmākai attīstībai. Tie ir svarīgi ne tikai tirdzniecības uzņēmumam ‘’Sakta’’, bet arī visiem citiem Rīgas veikaliem un tirdzniecības uzņēmumiem. Mūsdienās pastāv ļoti liela konkurence, tādēļ ir novērojama sava veida sacensība starp uzņēmumiem veikalu reklamēšanā, klientu apkalpošanā un arī noieta veicināšanā – dažādas akcijas un atlaides. Analizējot šos tematus autore, galvenokārt, ir izmantojusi V. Praudes un J. Beļčikova grāmatas ‘’Mārketings’’ un ‘’Menedžments’’. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register