Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:847225
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.05.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācijas    3
  Ievads    6
1.  Cenu stratēģija uzņēmumā    8
1.1.  tirgus konjuktūras prognoze    9
1.2.  uzņēmuma konkurenti    13
1.3.  preces dzīves cikla noteikšana    14
1.4.  cenas izmaiņas dažādās preces dzīvescikla stadijās    15
2.  Uzņēmuma mērķi un cena    19
2.1.  cenu politikas izvēle un veidošanās kritērīji    21
2.2.  aktīvā stratēģija    22
3.  Cenu noteikšanas pamatposmi un process    24
3.1.  cenu ietekmējoši faktoru analīze    30
3.2.  pieprasījuma un elastīguma nozīme    36
3.4.  cenu funkcijas    46
4.  Cena un reklāma    51
  Secinājumi un priekšlikumi    55
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    61
  Galvojums    63
Extract

ANOTĀCIJA

Diplomdarbā **Uzņēmuma **PVS un Co. Riga** preču cenu noteikšanas politikas vērtējums** tiek izpētīta cenu stratēģija, politika un loma tirgus ekonomikā. Veikta cenu veidošanās un tās ietekmējošo faktoru analīze.
Diplomdarba uzdevumi ir noskaidrot cenas veidošanās statēģiju; cenas izmaiņas dažādās preces dzīvescikla stadījās: cenu politikas izvēli; pieprasījuma, izmaksu, peļņas un cenas kopsakars; ārējo ietekmējošo faktoru nozīmi. Kā arī cenu noteikšna firmā **P.V.S. un Co. Rīga**.
Darbā tiek pielietota ekonomiskās un statistiskās analīzes metodes.
Darba mērķis ir izanalizēt cenu politiku un cenas veidošanos, izpētīt kādi ietekmējošie faktori jāņem vērā, novērtēt kādas metodes un statēģiju izmanto uzņēmējs, nosakot savas preces cenu un izstrādāt priekšlikumus, kā uzņēmējam to veiksmīgāk veikt.
Darbā veiktie pētījumi apstiprina, ka cena veidojas tirgū no pieprasījuma un piedavājuma samēra. Un uzņēmēja galvenais uzdevums, nosakot savas preces cenu, ir vadītīes ne tikai no izmaksām, bet analīzēt pieprasījumu, konkurenci un operatīvi mainīt cenas līdz ar tirgus izmāiņām.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1132818
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register