Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,49
You save:
0,40 (16%)
Discounted price*:
2,09
Purchase
Add to Wish List
ID number:151913
Evaluation:
Published: 13.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

A/ S Hanzas maiznīca- Maiznīca, kas 90. gadu vidū pieteica sevi kā maizes tirgus līderi.
Hanzas maiznīcai mērķtiecīgi strādājot, nosakot jaunu līmeni maizes tirgū, šī pozīcija veiksmīgi ir saglabāta. Uzņēmuma produkcija tiek ražota trīs ceptuvēs, no kurām divas atrodas Rīgā un viena Rēzeknē. Dienā Hanzas Maiznīca ceptuvēs tiek saražots ap 90 tonnām produkcijas. Uzņēmums saviem pircējiem piedāvā ap 45 dažādas maizes veidiem un ap 30 veidu konditorejas izstrādājumu. Hanzas Maiznīca Latvijas maizes tirgū ar šo nosaukumu ir jau kopš 1994. gada. Galvenais Hanzas Maiznīca akcionārs ir Somijas lielākā maizes ceptuve Vaasan&Vaasan.
Hanzas Maiznīca daudzās jomās bijuši pirmie/inovatori – pirmie sāka cept tostermaizes, Rikas, sendviču maizes, maizes ar graudiem un sēklām, pirmie iepakoja maisiņos, pirmie izplatīja ērtāk lietojamu sagrieztu maizi.
Hanzas Maiznīcā strādā labākie Latvijas maizes cepšanas speciālisti. Uzņēmums profesionāli apvieno senās tradīcijas ar arvien augošām mūsdienu dzīves prasībām. Lai nodrošinātu augstāko produkcijas kvalitāti, uzņēmums nepārtraukti investē jaunākās paaudzes tehnoloģiju iegādē. Visaptveroša procesa kontrole nodrošina nemainīgu kvalitāti no dienas dienā. Plašais sortiments apmierina visdažādākās vēlmes un gaumes.
Uzņēmuma misija- Cept Latvijas iecienītāko maizi!
Spēt gadu no gada uzturēt nemainīgi augstu produktu kvalitāti, tādējādi sniedzot cilvēkiem to, ko viņi katru dienu vēlas redzēt uz sava galda – garšīgu, svaigu, veselīgu un tradicionāli ceptu maizi.
Maize ir ikdienas plaša patēriņa produkts. Statistika liecina, ka maizes un labības produktu patēriņš pēdējo piecu gadu laikā uz vienu cilvēku samazinājies par gandrīz 0,5 kg mēnesī. Taču, neskatoties uz šo, kā arī pieaugošo konkurencei, pēc Latvijas Statistikas Pārvaldes datiem Hanzas Maiznīca 2004. gada aizņēma 28% no kopējā maizes tirgus kilogramos un 28.5% no kopējā maizes tirgus latos. …

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Uzņēmuma preču virzīšana mārketinga komunikāciju sistēmā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/151913

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register