Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:874970
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.07.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  SIA Stendera Ziepju Fabrikas mārketinga vide    4
1.1.  Iekšējā vide    4
1.1.1.  Vispārējā informācija par uzņēmumu    4
1.1.2.  Uzņēmuma darba organizācija    5
1.1.3.  Uzņēmuma produktu apraksts    6
1.1.4.  Kvalitātes nodrošināšanas pasākumi    8
1.2.  Makrovides faktori    9
1.2.1.  Demogrāfiskais faktors    9
1.2.2.  Ģeogrāfiski klimatiskais faktors    9
1.2.3.  Ekonomiskais faktors    11
1.2.4.  Zinātniski tehniskais faktors    12
1.2.5.  Kultūras un sociālie faktori    13
1.2.6.  Politiski tiesiskais faktors    14
1.3.  Mikrovides faktori    15
1.3.1.  Pieprasījums    15
1.3.2.  Konkurence    17
1.3.3.  Nozares novērtējums pēc Portera piecu spēku metodes    21
1.3.4.  Starpnieki    22
1.3.5.  Kontaktauditorijas    23
1.3.6.  Situācijas analīze    24
2.  Mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas    26
2.1.  Mārketinga mērķi    26
2.2.  Primārās mārketinga stratēģijas    27
2.3.  Sekundārās mārketinga stratēģijas    28
2.4.  Mārketinga komunikāciju mērķi    30
2.5.  Mārketinga komunikāciju stratēģija    31
3.  Mārketinga komunikāciju programma    32
3.1.  Pārdošanas veicināšanas aktivitātes    33
3.1.1.  irdzniecības personāla darba veicināšana    33
3.1.2.  Pārdošanas veicināšanas aktivitātes    35
3.1.3.  Pārdošanas veicināšanas izmaksas    37
3.2.  Sabiedrisko attiecību aktivitātes    38
3.2.1.  Sabiedrisko attiecību aktivitāšu izmaksas    41
3.3.  Reklāmas plāns    42
3.3.1.  Reklāmas ziņas stratēģija un taktika    44
3.3.2.1.  Mēdiju plāns    49
3.4.  Mārketinga komunikāciju budžets    50
  Secinājumi un priekšlikumi    54
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    56
Extract

Nepilnu trīs gadu darbības laikā uzņēmums no pirmās un vienīgās tirdzniecības vietas Rīgā tirdzniecības centrā „Mols” izaudzis līdz septiņiem veikaliem Rīgā, 12 citviet Latvijā (Latvijas sadarbības partneri), kā arī vairākiem veikaliem ārpus Latvijas – Krievijā, Lietuvā, Igaunijā, Baltkrievijā, Ukrainā, Kazahstānā, Polijā, Vācijā, Ungārijā, Itālijā, Somijā, kā arī 2005.gada oktobrī atvērta pirmā tirdzniecības vieta ASV. 2003.gada beigās SIA „Stendera ziepju fabrika” nodibināja meitas uzņēmumu Polijā, kuram uz 2004.gada 1.decembrī bija atvērti četri veikali Polijā. [14.1.]
Uzņēmums savu produkciju realizē gan vairumtirdzniecībā, gan mazumtirdzniecībā. Mazumtirdzniecībā produkcija tiek realizēta uzņēmuma tirdzniecības vietās Rīgā – T/C Mols, T/C Domina, T/V Centrs, T/C Olympia, T/C Alfa, T/C Origo un Berga bazārs( 1.1. attēls) un meitas uzņēmumā Polijā (4 veikali). Vairumtirdzniecībā produkcija tiek realizēta uz franšīzes līguma pamata. Trīs gadu laikā uzņēmums ieguvis tirgus līdera pozīcijas Latvijas dabiskās kosmētikas līdzekļu tirgū. STENDERA ZIEPJU FABRIKA preču zīme ir labi atpazīstama.
Franšīzes līgums SIA „Stendera ziepju fabrika” sadarbības partnerim dod tiesības lietot preču zīmi STENDERA ZIEPJU FABRIKA. Ar franšīzes līgumu sadarbības partneriem tiek noteiktas vienādas prasības tirdzniecības vietu iekārtojumam, produktu klāstam, to izvietojumam veikalā, pircēju apkalpošanas kultūrai u.c.[14.1.] Franšīzes līgumi tiek slēgti gan ar sadarbības partneriem Latvijā, gan ārpus tās.
Uzņēmuma nākotnes plāni ir saistīti ar eksporta apjomu palielināšanu, jo Latvijas tirgus ir jau piesātināts ar vannas kosmētikas līdzekļiem. STENDERA ZIEPJU FABRIKA preču zīmes tirdzniecības vietas ir atvērtas visos lielākajos Rīgas lielveikalos, kā arī lielākajās Latvijas pilsētās.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1131021
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register