Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:790999
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma apraksts    3
2.  Uzņēmuma iekšējās vides analīze    5
3.  Uzņēmuma ārējās vides analīze    9
4.  Uzņēmuma piedāvātās produkcijas un pakalpojumu mērķtirgus noteikšana    12
5.  Uzņēmuma piedāvātās produkcijas un pakalpojumu mix stratēģija    13
6.  Mārketinga darbību komplekss produktu noieta stimulēšanai    15
Extract

SIA „Latvija Statoil” ir zināms kā ievērojams Norvēģijas investīciju projekts Latvijā – Norvēģijas valsts naftas akciju sabiedrības „Statoil” meitas uzņēmums Latvijā. Uzņēmums ir dibināts 1992. gadā. SIA „Latvija Statoil” ērtas iepirkšanās veikalos vienkopus iegādājamas šķietami nesavienojamas lietas – degviela, biodegviela, auto eļļas, gāze, uzkodas un dzērieni, saimniecības un auto preces, ieejas kartes uz dažādiem izklaides pasākumiem, bezvadu interneta priekšapmaksas kartes un citas mūsdienīgam cilvēkam ikdienā nepieciešamas lietas. Uzņēmumā ir iespējams noformēt auto īpašnieku civiltiesiskās apdrošināšanas polises par īpašajiem uzņēmuma tarifiem, ikvienam ir pieejamas auto mazgāšanas programmas 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā. Uzņēmums piedāvā arī degvielu ūdenstransportam.
SIA „Latvija Statoil” šo 15 darbības gadu laikā ir apliecinājusi augstu profesionalitāti, attīstot Latvijā jaunu mazumtirdzniecības modeli, un spēju ar godu būt piederīgai vienam no pasaules vadošajiem enerģētikas uzņēmumiem, kā arī pateicoties tā daudzveidīgajam produktu un piedāvāto pakalpojumu klāstam, ko papildina augstais apkalpošanas līmenis, iegūt vadošo pozīciju Latvijas degvielas mazumtirdzniecības uzņēmumu tirgū. Pēdējos desmit gadus uzņēmums ir bijis līderis Eiropas Savienības degvielas standartu ieviešanā Latvijā. Arī šobrīd, tāpat kā visus pēdējos gadus, uzņēmuma degvielas piedāvājums atbilst ne tikai Latvijas Republikas likumdošanā noteiktajām minimālajām prasībām, bet pilnībā arī jaunākajiem Eiropas standartiem benzīnam EN228 un dīzeļdegvielai EN590.
Kā pozitīvi priekšnoteikumi uzņēmuma pozīciju nostiprināšanai atzīstami 1998. gadā atklātais naftas produktu terminālis Rīnūžos un 17 SIA „Shell” degvielas uzpildes staciju pārņemšana 2003. gadā, 2004. gadā uzņēmuma attīstības vēsturē tika sperts būtisks stratēģisks solis – pirmā franšīzes sadarbības līguma parakstīšana ar degvielas mazumtirdzniecības uzņēmumu Dobelē SIA „Lūcija”.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register