Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:101525
 
Evaluation:
Published: 16.05.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma “Hanzas maiznīca” apraksts    4
1.1.  Uzņēmuma “veiksmes atslēga”    6
2.  Uzņēmuma mikro vides analīze    7
2.1.  Vispārējā konkurentu novērtēšanas metode    10
3.  Uzņēmuma makro vides analīze    12
3.1.  SVID (SWOT) analīze    14
4.  Uzņēmuma mērķi un preces virzībai tirgū izmantotās metodes    17
  Secinājumi    20
  Priekšlikumi    22
  Izmantotās literatūras saraksts    23
Extract

Kursa darba nosaukums jau aptuveni norāda uz to, par ko būs teikts darbā. Tātad tiks veikta mārketinga vides un stratēģijas analīze a/s “Hanzas maiznīcai”. Šis uzņēmums darbojas maizes tirgus nozarē un nodarbojas ar maizes izstrādājumu ražošanu. Šis uzņēmums darbojas jau ilgu laiku un ir pircējiem labi pazīstams.
Tika izvēlēta maizes nozare, jo ieinteresēja tas, kā šī nozare un tās lielākie uzņēmumi attīstās, kas jauns un līdz šim nebijis ir izveidojies. Kāda varētu būt tās nākotne. Uzņēmumu “Hanzas maiznīca” tika izraudzīta, jo tā ir ļoti pazīstama un ar plašu preču klāstu.
Tātad kursa darba mērķis ir uzņēmumam “Hanzas maiznīca” veikt mārketinga vides un stratēģijas analīzi, kā arī rast idejas tālākai uzņēmuma darbībai. Lai sasniegtu šos mērķus, ir jāveic sekojoši uzdevumi:
1.izprast to, kas ir šī uzņēmuma veiksmes pamatā
2.mikro un makro vides analīze;
3.konkurences novērtēšanas analīze;
4.SVID analīze, lai atrastu stiprās, vājās puses, izdevības un draudus uzņēmumā;
5.atkarībā no izanalizētās informācijas noteikt uzņēmuma tālākos darbības mērķus un stratēģijas mērķu sasniegšanai.
Tirgus ir jāpēta, lai varētu veiksmīgi izstrādāt uzņēmuma tālāko darbību. Būtiski ir zināt par tirgū notiekošajām aktivitātēm, konkurentu un pircēju uzvedību, pieprasījuma izmaiņām. Kā arī, lai noskaidrotu, vai ir izdevīgi darboties šajā nozarē un izveidot jaunu uzņēmumu.
Uzdevumu izpildei tika izmantotas dažādas metodes, piemēram, salīdzināšanas metode, tabulas un grafiskās metodes. Kursa darba izpildei tika izmantota informācija no vispārējās un speciālās literatūras, mācību līdzekļiem, valsts statistikas datiem un interneta resursiem.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,77 €
Work pack Nr. 1116848
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register