Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:544513
 
Evaluation:
Published: 15.03.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Krāsu simbolika dažādās kultūrās    4
  Krāsu nozīme dažādās reliģijās un mācībās    5
  Krāsas mērķis reklāmā    7
  Krāsu simbolika reklāmā    8
  Krāsu semantika    9
  Izmantotā literatūra    10
Extract

Lielu daļu informācijas par ārējo pasauli cilvēkos uztver ar sajūtu palīdzību, 80-90% no zināmā ar redzes palīdzību.
Izpētīts, ka krāsainas reklāmas lapas par 50% vairāk cilvēku, nekā tādas pašas melnbaltas reklāmas. Pētījumi liecina, ka krāsas pievienošana palielina lasītāju skaitu līdz 77% vīriešu un 55% sieviešu, toties reklāmas ietekme palielinās par 125% vīriešu vidū no 67% sieviešu vidū.
Praktiski reklāmās izmanto visas spektra krāsas, melno, pelēko, balto. Ar krāsām reklāmas domu var padarīt vieglāk uztveramu. Krāsu gammas izvēlē jāņem vērā nacionālās īpatnības un tautas tradīcijas krāsu izvēlē un kombinācijās.
Krāsa kopā ar atmiņu pilda reklāmas- psiholoģiskās funkcijas.
Krāsu asociāciju veidošanās mehānisms ir līdzīgs nosacījuma refleksu veidošanā procesam. Dažādām krāsām nav vienāds spēks radīt psihiskās reakcijas.
Sarkanā krāsa uzreiz piesaista uzmanību, bet satrauc un ātri nogurdina, tā asociējas arī ar briesmām, karstumu, uguni, tāpēc sarkanā krāsa jāizmanto nedaudz, lai varētu tikai piesaistīt uzmanību.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register